понедељак, 26. септембар 2016.

Sta joj nedostaje?! #FallMomentsWithNina

Poyy!
Skola,skola,skola...je vec u veliko pocela...Zao mi je sto mi postovi ne mogu izlaziti cesce,druga sam smjena,a imam toliko domaceg da je to nevjerovatno!Ali evo trudim se da izlaze sto cesce...

Sto se tice ovog posta nadam da ce vam se dopasti.U ovom postu procitacete...Sta to nedostaje mojoj skoli,kada je u pitanju jesen:)?
Da ne bih dan gubila xD...odmah cu poceti:)

1.Kao sto ste vec procitali u postu And we meet again...Why?...Moja skola kao da je iz praistorije!Klime nam sluze za ukras...Pitate se kako?Pa, fino...Stoje zakacene na zidu,ali ni jedna ne radi!...Krec joj opada,u nasoj ucionici nema poda,vec samo neki ( kao ) beton,zimi prokisnjava,vrata se otvaraju sama od sebe jer su kvake one najjeftinije i vec imaju sigurno godina koliko ja...Jednom rijecju IZGLED!Kao prvo nedostaje joj izgled!



2.Ima jedna stvar koja je po meni toliko cozy,cozy i pre, pre tumblr i preslatka...ORMARICI!!Kako bi bilo dobro da u skoli imamo ormarice,ne bi smo morali svaki dan da teglimo onolike knjige,nego samo da ih ostavimo u ormarice...I onda bih ga ja ukrasila..Pa bi bio bas onako jesenji...



3.Dobro drustvo...One sa 5 tona sminke, bas i ne spadaju  u moje drustvo...Tracare su,super si samo kad im trebas,...Jednostavno su grozne...Cast izuzetcima...A ti izuzetci su moji najbolji prijatelji,a u citavoj skoli ima ih svega 10-15...




Pa to bi bilo to sto se tice ovog posta.Mojoj skoli fali jos mnogo toga,ali su 
neke sitnice u sustini mislim da sam sam ove tri stvari obuhvatila
 sve.
Nadam se da vam se dopao post,i slike...
Slike su random i sve su moje tako da se nadam da su vam se dopale!
Do sledeceg posta:))
Bajjjj









20 коментара:

  1. Malo te razumijem, a malo ne. Moja škola ima klimu koja počinje raditi u 11 mjesecu ili kada baš rashladi, vrlo je lijepo uređeno. Dvorana malo prokišnjava i trebalo bi obnoviti igralište, ali inače je okej. Ormariće imamo, ali knjige nikad ne stavljamo unutra i ne smijemo ih uređivati, znači samo za tenisice i jakne. Te likovni set. Društvo, hjoj bolje ne spominjati.Inače voljela bi da imamo novije kopove u informatičkoj učionici i da kupuju papir za ruke :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  2. Lep post, vidi se da si ogorčena hahah :)
    Brrr, naježio sam se od opisa enterijera tvoje škole, ne mogu reći da se pronalazim u tome, jer moja jeste stara ali je unutra vrlo ugodna i trenutno se renovira, što je zaista za svaku pohvalu i veoma preduzimljivo od strane nastavnika i direktora :)
    A društva meni nedostaje preko glave. Imam recimo dve prijateljice, mislim zaista su fine, ali su obe jedva dovoljne. To nije moj kriterijum po kojem procenjujem ljude, ali me one jedva razumeju kad kažem 'neizrecivo', one me pitaju a šta ti je to (imam strast ka književnim rečima, šta reći).
    I da, slike su ti tumblr perfection kao i obično :*

    mravawishes.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala...Svaki novi komentar me razveseli,ali Ni jedan kao tvoji...Prosto me odusevis njihovim sadrzajem🌎Hvala ti mnogo mi znaci😉

      Избриши
  3. Odličan post, jako mi se sviđa tvoj blog <3
    Iznosis svoje misljenje i to cijenim <3

    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam)
    http://doroty4.blogspot.hr/2016/09/born-pretty-store-haul-first.html

    ОдговориИзбриши
  4. Jaoj, haha, veruj mi ni moja osnovna nije bila ništa bolja,a ni sa srednjom mi se nije baš posrećilo. :'D Ipak, razlik je definitivno u tome što sam u srednjoj dobila stvarno super likove sa kojima idem u razred, dok je u osnovnoj bio zivi uzas, gospode, kad se samo setim haha :)

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  5. Huuj ti si baš u velikom problemu :(. Iskreno, mislim da je od svega najgore kada se nema društvo. Kada dođeš u sve te probleme koje ti škola zadaje pa još moraš da trpiš i one izvještačene face, a nemaš kuda otići od njih, nema ništa gore. Želim ti puno sreće i da što prije to završiš. :*

    http://danny991.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  6. Veruj mi da ni moja skola nije bolja. Nalazi se na kraju grada, u sumi, za vreme drugog svetskog rata sluzila je za dusevno obolele ljude (da ne kazem ludnica), a tek da ne spominjem da u istu skolu idu i pekari i mesari i hemijski laboranti i medicina i ekolozi. Propast ziva. A osim toga i drustvo je katastrofa, previse dvolicnih ljudi na jednom mestu.

    thestoryofagothic.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  7. Moja osnovna je bila dosta različita od tvoje haha, bila je stara ali imala je parkete i uredne zidove većinom haha ali klimu ni mi nismo imali. Sad sam u srednjoj i ovdje imaju klime koje rade hvala Bogu pa je super haha i da i ja sam oduvijek sanjala o orarićima ali ih nažalost ni mi nemamo :'(
    Inače super post i učlanila sam ti se u blog pa se nadam da ćeš i ti u moj ako ti se svidi haha i objavila sam prolog svoje knjige na blogu pa kaži mišljenje xD
    -Sara

    strujadreams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Super post, razumijemo se potpuno sto se tice enterijera, i drustva naravno ;-)
    Sve u svemu mnogo mi se dopada post, bravo!

    Kisses

    Novi post : janaxxbhdreamers-coul.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Super post! Znam kako ti je...
    Volim ovake postove, jer blogger iskaze svoje misljenje, a ti si to u potpunosti uradila😊Jos jednom super post! 👏👏

    dusansdiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши