среда, 7. септембар 2016.

Q&A - Odgovori na vasa pitanja

Cao,svima!
I napokon doslo je vrijeme da saznate odgovore vasih pitanja.Odgovoria sam na svako,a ima ih dosta!Pa ja bih odmah pocela...

1.Da li si ikada zaljela imati carobne moci?
  
Pa,kad sam bila mljadja mislila sam da je to glupo,ali sada nije glupo...Mislim bilo bi super kada bih mogla biti nevidljiva,kada bih mogla vratiti vrijeme...Sve u svemu da...!

2.Kad si rodjena?

Nekoliko puta ste me pitali kad sam rodjena...Odgovoricu samo jednom da ne bih ponavlja...Rodjena sam - 25.10.2004 -

3.Da mozes biti neko SF/mitsko bice koje bi bila?

Ja bih bila duh,iz prethodno navedenih razloga.
P.S.Nisam sigurna dali je on SF/mitsko bice ali eto.

4.Koja je omiljena pjesma trenutno?

Trenutno sam opsjednuta pjesmom Don`t let me down-The Chainsmokers!I need ya,I need ya,I need you right now...!!

5.Omiljena knjiga?

Najbolja knjiga svih vremena Kesi se zaljubila,ako vec niste obavezno je procitajte!Ja sam odusevljena!!<3

6.Je li ti drago sto pocinje skola?

Pa i da i ne...Mislim da svi to stalno ponavljamo zbog drustva da,zvog ucenja ne!Hahaha...

7.U koji ces razred sada?

Poosto zivim u Crnoj Gori,sada sam u sedmom razredu.

8.Da livolis da se sminkas?

Ne,mozda samo ponekad da stavim maskaru ili sjaj za usne.

9.Najveci blam?

Imam ih dosta,ali ne mogu da se sjetim ni jednog...

10.Omiljeni film?

Obavjestajci!

11.Omiljeni glumac?

Nemam ga...

12.Da li imas simpatiju ili decka?

I ovo se pitanje takodje dosta ponavljalo...Ali nazalost ne ni jedno ni drugo.

13.Sta ti se najvise svidja kod blogovanja?

Jenom rijecju SVE!!

14.Da li pratis neku seriju?

Da pratim ih dosta,aomiljene su mi Crna ruza,Bahar,Elif,Zehra itd.

15.Koje postove najvise volis da citas?

Pa,sve...Sve zavisi kako se napise post:)

16.Cime fotografises?

Telefonom.Huawei P8 Lite...

17.Koje blogove volis da citas?

Pa nesto poput Janne i Marsyly...Volim sve!

18.Najdrazi slatkis?

Milka cokolada i sladoled!

19.Najdraze godisnje doba?

Svako godisnje doba posebno je na svoj nacin.Tako da cu reci svako!

20.Tvoj celebrity crush?

Ako pratite Nickelodeon,onda cete znati nakoga mislim...Henry Hart/Danger...

21.Posao iz snova?

Dizajner enterijera.

22.Kako bi izgledala tvoja soba iz snova?

Ne znam,mozda bi licila na trnutno moju sobu...

23.Koje je tvoje mjesto iz snova?

Svaka drzava,svaki grad,svako selo...

24.Najbolja drugarica?

Najbolja drugarica mi je Jana sa bloga Janne.

25.Sa kim bi voljela raditi collab post?

Sve jedno mi je...

26.Imas li brata ili sestru?

Imam mljadjeg brata.

27.Kako provodis slobodno vrijeme?

Najcesce treniram ili se druzim sa drugaricama.

28.Najdrazi kozmeticki proizvod?

Rexona dezedorans.

29.Cilj na blogu?

Da se drugima svidi ono sto ja radim...

30.Najdraza hrana?

Pa ja volim sve da jedem,bez boraniju i kupus...

31.Stabi uradila kada bi srela svog idola na ulici?

Posto su moji idoli Milos Teodosic i Raduljica,nije za zanemariti da cu ih nekada sresti...Nisam nikada o tome razmisljala...Ali mozda bih vrista la trazila autogram ili tako nesto...

32.Zasto si posela sa blogovanjem?

Svidjelo mi se kako to sve izgleda,a i govore mi da imam potencijala za pisanje...Pa sam htjela da se oprobam i evo me sad gdje jesam:)



To bi bilo to sto se tice ovog Q&A,
nadam se da vam se dopao i da vam nije bilo dosadno...
Do sledeceg posta:)
KISSES<3333

16 коментара:

  1. Divan post, jako zanimljiva pitanja, a jos bolji odgovori❤️
    janaxxbhdreamers-coul.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican postt! Pitanja su odlicno postavljena,a odgovori jos bolje odgovoreni! Ja takoder imam brata hh,i volim pjesmu don't let me down ;D
    Ako mozes klikni na linkove iz zadnjeg posta :) http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/09/nastydress-wishlist.html#comment-form

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post, Ninice :) Hvala ti na odgovorima. I da, i ja bih definitivno volela da ima čarobne moći hehe:) <33

    Novi post-> Marsyly

    ОдговориИзбриши
  4. Sjajan post!Odgovori su super!
    jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Predivan post, odgovori su presavršeni, čarobne moći, koju bi najdradije imala? Ma sveee

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  6. Super odgovori! Ja bih isto voljela imati čarobne moći haha. :)❤

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  7. Don't let me down je odlicna pjesma! Takodjer mislim da imas potencijala za pisanje, drago mi je da si otvorila blog. Sve u svemu, zanimljivi odgovori :)
    Posjeti moj blog i ako se uclanis, napisi u komentar kako bi mogla uzvratiti: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши