четвртак, 22. септембар 2016.

Ludim,ludim...Ludim!! #FallMomentsWithNina

 Caoss!
Aaaaaaa!!!!Jeseni ljubavi moja xD...🌍Jesen je moje omiljeno godisnje doba kako po inspiraciji,kako po ljepoti,toplini I da rodjendan mi pada na jesen😉
Volim onako raznobojno drvece I sve sto ga okruzuje...Jesenju kisicu I dok ona pada ja spavam ususkana ili pijem neki topli caj,popalim sve svijece,pustim muziku...uzivam..Prava jesenja carolija💞!


Hmm...Kako to toplo godisnje doba?
Pa, sve je nekako u toplim bojama,jednostavno je sve tako divno...Recimo samo uzivajte u jeseni dok ne bude kasno!<3
Mislim,zar nije divno,npr.skuvate neki caj ususkate se i uz jesenju toplinu uyiate uz neki film i sl.
Jednostavo sam imala potrebu za ovim postom i da neke od vas koji niste voljeli jesen da pokusate uz pomoc ovog posta da je zavolite...<3

Pa hajde sada da vidite sta vas to ocekuje tokom ove jeseni (tj. sta cete procitati na mom blogu).Najcesce ce to biti postovi iz serije #FallMomentsWithNina .

Ili:

-Favorite
-Diy
-What to do lists
-Recepte
-Moj dan kroz fotografije
-Mozda giveaway
-I poneki outfit post
-Bucket list
-Nesto vezano za Hellowen
-I jos mnogo toga...

A sada cu vam otkriti moje ciljeve sto se tice bloga tokom ove jeseni...<3

1.Do Nove godine dostici 100 citaoca
2.Perci 5,000 pregleda
3.Imati oko 3 collab posta
4.Da vam se dopadnu postovi
5.Da slike budu vise tumblr
6.Imati vise komentara nego sad
7.Uraditi jednu saradnju

  . . . . . .

Nadam se da cete u uzivati u jeseni,koja zvanicno pocinje sjutra
 kao i ova moja serija Fall postova koja zvanicno
pocinje sada...!
U komentarima mi pisite sta vi ocekujete od jeseni,
volite li je uvopste...

Hvala na citanju, nadam se da vam se dopada post...
Iiii,to bi bilo to...
Do sledeceg posta;))
KISSES<333







14 коментара:

  1. Divan post! Radujem se tvojoj jesenjoj seriji istih, jer i ja bas volim jesen i ne mogi primiriti tu svoju euforiju koja buja u meni proteklih dana :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  2. Divno, Ninice <33 Želim ti svu sreću u ispunjavanju jesenjh ciljeva <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  3. Fantastičan post Ninaa *-* Ja također obožavam jesen i nadam se da ćeš sve ostvariti!
    Ako imaš vremena posjeti moj blog i pročitaj novi post: This is my life

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post i želim ti svu sreću u ispunjavanju ciljeva! Željno iščekujem tvoje nove postove <333

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  5. Nisam toliki ljubitelj jesni kao godišnjeg doba, ali i ja volim lišće, i da, sretno sa ispunjavanjem ciljeva :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Nina draga, kratak post ali jako dobar. Ja sam veliki ljubite jeseni, i to iz vise razloga, pocev od toga sto mogu da se sminkam koliko god zelim a bez potrebe da razmisljam da li ce mi se sminka razmazati zbog toplote, ili na primer mogu nositi punu kombinaciju stvari, i aksesoara, bez toga da mi bude vruce :D Inače želim ti sreću u daljem blogovanju, imas potencijala, drzim ti palceve da uspes u svojim ciljevima

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Divan post, i ja volim jesen!

    janaxxbhdreamers-coul.blogspot.com

    ОдговориИзбриши