субота, 3. септембар 2016.

#BTS Haul / Notebooks

Cao,svima!

Prije svega htjela bih da najavim da ce tokom ove skolske godine postovi izlaziti jednom nedeljno,jer bas i nemam previse vremena zbog ucenja da se posvetim blogu.Postovi izlazice najcesce vikendom...
I da otvorila sam snapchat profil,zove se Blogerke,pa ako je neko zainteresovan za snepovanje neka mi se javi u Instagram direction ili Na mejl ninavukcevic2510@gmail.com

A sada da se vratimo na danasnju temu...A to je #BTS Haul / Notebooks...

Mislim da jos uvijek nije kasno da vam vam ja pokazem,kakve sam ja to sveske kupila.
Pa,da ja pocnem!

Prve dvije sveske koje sam htjela da vam pokazem su predivne...Jedna je plava a drugs crvena,podijeljene su Na da dijela,jedan je tamniji,a drugi svjetliji.Na Tom tamnijem dijelu nalaze se ( na plavoj svesci ) su neke linije,a Na crvenoj srcad.I Na obijema pise ,,Colour me happy".Jer su jednostavne meni su preslatke!


Sledece Jesu...Prve je potpuno zuta,ali ona drecava zuta,i Na njoj pise ,,Feel yellow".A druga je Benetton,potpuno Siva.Takodje mi se dopada zasto sto su jednostavne...

Sledece Jesu,tri debelih korice Na spirale.Jesu skuplje od ostalih,ali su I vrijedne toga.Jedna ima leopardove sare,druga je roza,sa udubljenim uspravnim straftama.I treca je plava,ima urezano London I jos nesto,takodje ima udubljene strafte,ali vodoravne...

I od posljednje tri,nemam omiljenu jer su mi sve tri preslatke!Prve je zastava Velike Britanije,druga je potpuno bez,pa sam je ja ukrasila washi trakom (vidjecete Na slici kako je ispala).I treca je kao,georafski polozaj It alone,pa sve ono sto je vezano za nju,pica,Krivi Toranj u Pizi, itd.Stvarno su mi ovako preslatke!!

I kupila sam jos jednu notnu sveske moja je ovako mala,i preslatka mi je!

To bi bilo to sto se tice ovog posta,...Nadam se da vam se dopao💞
Ne zaboravite da postavljate pitanja za Q&A ,koji je uskoro!
Do sledeceg posta😊
Kisses💋💋

33 коментара:

  1. Najviše mi se sviđa ova bilježnica s Italijom iako su i ostale prekrasne. Gledam ostale blogerke, i sve kupuju razl. bilježnice, a ja imam neku potrebu da kupujem iste. Super post! :)❤

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  2. Sve bilježnice su prekrasne, sviđa mi se što su jednostavne :)

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Stvarčice su predivne, samo jedan savjet okreni slike u nekom programu, da bi na blogu bile u pravom smjeru, da se bolje vidi, inače super post

    devnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Fantastičan post! Sveske su ti preljepe *-*

    Ako imaš vremena posjeti moj blog i komentiraj This is my life

    ОдговориИзбриши
  5. Sjajan post!Sveske mi se bas svidjaju!
    jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Tako mi je zao sto pocinje skola i sto ce blogger bit pust, ali oke, prekrasne su biljeznice, dok sam ja isla u skolu nisu bile tako ljepe hahah

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  7. Bas su divne biljeznice, jednostavne, a opet jako lijepe :)

    myfirsttextvm.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  8. Mnogo mi se svidjaju prve dve sveke onako podeljene na pola. :) Sve je divno, Ninice, ali ove su me ipak ostavile bez teksta hehe. :) <33 Divan post! :)

    Novi post-> www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  9. Mnogo mi se sviđa ova sa britanskom zastavom. Jednostavne ,a lijepe :)
    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  10. Prelep post, Nina! :)
    Prvi put sam na tvom blogu i prilično sam oduševljen svime što vidim, i jednostavno sam morao da te zapratim :)
    Veoma mi se dopadaju sve sveske, posebno ove na spirale, kao i notna :) I da, prelepo si ukrasila ovu krem sa washi trakom!

    Mnogo bi mi značilo da pogledaš moj blog, nedavno sam ga otvorio i uglavnom je o knjigama :)

    mravawishes.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Puno mi znaci sto se I djecacima dopada moj blog,a I samim Tim I postovi...Hvala ti Na divnom komentaru☺🌎

      Избриши
  11. Jaoj, stvarno preslatke sveske si kupila. ♥ Bukvalno sam se zaljubila u tigrastu, savrsena je. *-*
    <333333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogsport.com - storytime iz Grcke! ♥

    ОдговориИзбриши
  12. Kupila si baš lijep bilježnice, divan post. :)

    https://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  13. Odlican post i lijepe sveske❣
    janaxxbhdreamers-coul.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Volim da kupujem nove sveske :D super su

    Pratim te nadam se da ces uzvratiti :)
    www.infashionchains.blogspot.com

    ОдговориИзбриши