четвртак, 28. јул 2016.

I Need To Have for School :))

Caoss!
Kao prvo , izvinite, izvinite, molim vas!!
Nisam imala vremena da pisem pa jer sem imala nekih obaveza...Alie evo me...

Ovoga puta sam htjela da vam pokazem sta sam mislila da narucim za ovu skolsku godinu:)
To su neke stvari kao sto su skolska torba, torbica za fizicko,pribor, itd.
Mene su neke stvari odusevile tako da, jedva cekam da vam pokazem<3333


1.Skolska torba

Ova torba me odusevila toliko  da cim sam je vidjela odmah sam je ubacila u korpu.
Prelijepaje<33333
Ima puno dzepova unutra i izgleda odlicna za skolu.Ostalo cete vidjeti na slici.


2.Torbica za fizicko

Torbice za fizicko su pomeni jako korisne stvari, jer bi smo inace nosili po kesama,pa bi ispadale i svaki da bi morali da kupujemo novu opremu.

Ja sam pronasla dvije prelijepe torbice za fizicko ali ne mogu da odlucim koja mi se vise svidja,tako da vi u komentarima napisite vase misljanje o njma.
Prva torbica je bas,bas lijepa, ali je bijela pa ce se brzo isprljati.
A druga je crna, ali nekako mi je ova prva malo ljepsa,a i ova je takodje lijepa, ali ce ova mislim barem vise da potraje:)

3.Pernica

Ova pernica/pribor je presladak,svidja mi se sto je svijtao i sto na njemu pise SMILE EVERDAY!!
Prosto je jednostavan i pravi po mom ukusu,jeste da se ne slaze sa ostalim stvarima,ali nema veze.


I to bi bilo to sto se tice ovog posta,
nadam se da su vam se dopale ove stvari...I ja cu ih uskoro kupiti.
Ne zaboravite da u komentarima napisete broj torbice za fizicko koja vam se vise svidja i sta mislite o ovim stvarima.

Do sledeceg posta:))
KISSES<3333

38 коментара:

  1. Анониман28. јул 2016. 05:35

    Odlican post,stvari su prelepe.Uzvratila sam follow i imas sjajni blog.

    anjasworld1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Ova školska torba je prelijepa. Na kojem sajtu si ju našla? :)

    https://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam sigurna javicu ti :-) :-)
      Hvala :-)

      Избриши
    2. Hvala ti puno, puno bi mi značilo. :)

      Избриши
    3. Mislim da ih vise nema na sajtu,ali ima slicih,javis e na mejl ninavukcevic2510@gmail.com,da bih ti objasnila tacnije.

      Избриши
  3. Odličan post, izabrala si divne stvari. :)

    https://myblogmything1.blogspot.ba/2016/07/avon-haul.html?

    ОдговориИзбриши
  4. Drago mu je što si se vratila posle kraće pauze. ☺ Sve stvarčice koje si odabrala su stvarno preslatke. ❤❤ Iskreno, ne znam za koju torbicu da se odlučim, ali evo, neka bude 2. ☺
    <3333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Divan post, pratim te, molim te uzvrati na moja oba bloga (linkovi ispod) <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post draga! Sve to je svakako potrebno za skolu, torba koju si pokazala je preslatka :)

    kreativanblog.blogspot.com - new post
    ❤❤❤

    ОдговориИзбриши
  7. daaa torbica za fizicko ^^
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/2016/07/fluo.html

    ОдговориИзбриши
  8. Suuper post,uzivala sam citajuci ga :)
    Uclanila sam se!
    beautyshapes3.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  9. Thank you very much,maybe follow back if l like a blog;))

    ОдговориИзбриши
  10. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog.

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thank you ,maybe if L like a blog.Would you like a follow me??

      Избриши
    2. Thank you for your comment on my blog!

      I follow you too on GFC!

      xoxo Jacqueline
      www.hokis1981.blogspot.com

      Избриши
  11. Odličan post, sve stvari su predivne <3

    http://doroty4.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  12. Blog ti izgleda prelepo!Mnogo mi se svidjaju tvoji postovi i bilo bi mi jako drago kad bi se prijavila na moj blog i videla moj prvi post,jer sam tek pocela sa blogovanjem :)
    http://tamaraslifestyletips.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti mnogo;))
      Uclanicu se ako mi se svidi,uclani se I ti meni ako zelis:)

      Избриши
  13. Torba ti je jako lijepa, a što se tiče ove torbe za tjelesni, uzmi crnu. Ja sama jako volim sve s emojima pa bih si ja uzlea tu. :)

    Učlanila sam se u tvoj blog jer je prekrasan. :D
    http://sretnisanjar.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  14. Odlican post! Preporucila bih ti ovu crnu,da ti se ne prlja brzo kao bijela sto bi :)

    Pratim te na GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши