субота, 9. јул 2016.

Top 5 Beauty Products You Need To Try

Cao svima!
Mislim da je vrijeme za novi post...
Ali ovaj put imam nesto drugacije...Top 5 Beauty Products You Need To Try...

Volim da citam i slusam kako neko prica o stvarima koje voli.Pa sam i ja odlucila da napisem takav post...
Ja jedva cekam da pocnem...Pa hajdemo!! :-)))

1.Afrodita Vanilla cream shower gel

Ne samo sto mirise prelijepo nego poslije tusiranja cijeli stan zamirise.Nema jak miris, na protiv veoma je prijatan(a nije ni skup).Prosto je SAVRSEN<3

2.Babylips

Babylips i EOS su moja omiljena labela.Ali Babylips mi je malo prakticniji pa njega malo vise i koristim tako da...I da ovo je moj omiljeni Babylips...Kao sto mozete da vidite i na slici on je providan zato ga i volim(ne volim da stavljam razne boje na usta,volim providne ili blijedo roze).Ovo labelo nema neki poseban miris, ali kada ga naneste na usta nekako vas hladi.(To je jos jedan razlog zasto mi je omiljeni.)

3.Afrodita Body milk

Ovaj body milk takodje savrseno mirise, brzo ga upija koza i jako je kvalitetan.


4.Dior parfem

Ovaj parfem je stariji model,ali to sto je stariji naravno nista ne znaci.Ovaj parfem...mirise bozanstveno...Ne mogu da obisem koliko mi se dopada miris.Nalazi se u maloj kutijici tako da mozete da ga stavite gdje god pozelite jako je praktican.Ali stvarno mirise ,,ubija"...

5.Loreal Paris balzam za kosu

Volim ovaj balzam jer je stvarno dobar.Nema neki poseban miris,aliposlije kupanja mozete lagano da rascesljate kosu.(Samo morate prvo da malo osusite kosu, da je ne biste zamrsili dok je mokra,od ceslja ce se naelektrisati.)



Nadam se da vam se dopadaju ove stvari...Jer ih ja obozavam i neprestano ih koristim i jako sam zadovoljna ;-))
To je bilo sve sto se tice ovog posta nadam se da vam se dopao...
Do sledeceg posta
KISSES<3



21 коментар:

  1. Super post! Nijedan od proizvoda nisam probala ali mi se cini da su super.:)


    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Aleksandra puno:-))
      Pogledacu i ja tvoj blog pa ako mi se svidi uclanicu se:-)

      Избриши
  2. Odlični proizvodi kao i post!♥

    99# https://positivethoughts5.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  3. Mnogo ljep post, kao i proizvodi. I ja najviše volim taj baby lips odliiično miriše i usta budu odlična nakon njega.

    Novi post na mom blogu;
    http://adnnaacorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  4. In italy there are Baby lips e the conditioner
    https://francescasblogg.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  5. Definitivno Afrodita je najbolja sto se toga tice, pogotovo miris kokosa i vanilije koji predivno mirise. :)

    https://anastasijasblog1.blogspot.hr/2016/07/20-pitanja-tag.html#comment-form

    ОдговориИзбриши
  6. Znam drago mi je i da ti tako mislis<3

    ОдговориИзбриши
  7. Obozavam Afrodita gelove za tusiranje, kao i Elseve sampone za kosu! Predobri su :)
    Zapratila sam te :) <3

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post, izgled bloga me oduševio! ♥_♥

    kreativanblog.blogspot.com ♥♥

    ОдговориИзбриши
  9. Odlične fotke. ;* ❤❤
    Takođe koristim isti Baby Lips i mogu reći da mi je jedan od omiljenih. ☺ I sve ostale stvari deluju sjajno. ☺❤❤
    <333333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    ОдговориИзбриши
  10. Super ti je post i predivan izgled bloga *-*

    Nova sam članica na tvome blogu, pa ako hoćeš učlani se i ti u moj jer sam blizu stotom članu --> petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши