петак, 15. јул 2016.

10 Interesting Facts About Me


Jako mi je smijesno kada procitam neke komentare za ovakve postove kao npr.
-Zasto bi ja htjela da znam ove cinjenice o tebi? Mislim koga briga?
-A zasto da ne?! Nekome je mozda zanimljivo:)

Mislim nikada ne bih zeljela da meni neko ovako komentarise...Ali ovakvi odgovori na njih su toliko...ne znam kako da vam objasnim ali...
Ipak se nadam da meni nece biti potrebni ovakvi odgovori :D ...
I da ce vam biti zanimljivo :))

Pa da pocnem...

1.

Kao prvo...Nesto sto je veoma cudno...
Mnogo mi je lakse da idem uz brdo nego niz brdo.
99%  ljudi kaze: ,,Sad ce biti lakse idemo niz brdo!!"
E pa,ja kazem potpuno suprotno...Jer kad idem niz brdo nekako bacam noge dok hodam i onda me bole koljena :)

2.

Od svoje desete godine imala sam neku odjecu sa sektora za starije,a sada imam neke stvari koje su za 8 godina.
Hahahahaha...
Ozbiljna sam... :)


3.

Ne volim da se sminkam...Znam veoma cudno... Ali mislim da nisam jedina osoba...Ne svidja mi se to da bukvalno sebe krecim,jedino sto mi ne smeta jesu maskara,neka blijeda sijenka za oci i neko labelo ili sjaj :))))))


4.

Za jednu djevojcicu ne prilici da ide na neki grub sport...E pa,ja sam jedna od njih...Treniram kosarku...Brojim sate kada ce novi trening koliko volim da treniram,ali eto...
Znam neke djevojcice koje treniraju karate,teakwondo...Tako da kosarka nije toliko losa...Ustvari najbolja jeeee :))



5.

U svaki razgovor uplete se nista drugo nego makar jedna moja grimasa!!Sto uvopste nije dobro...Kada budem imala 25 godina imacu bore svugdje po licu...
Ovo mi nije bas najbolja cinjenica ( uvopste nije dobro za lice, kao sto sam vec rekla ).  :P :P


6.

Cesto mi se desava da ne obracam paznju kako oblacim pidzamu...Pa  ponekad spavam sa pidzamom naopacke!!!!!!!  :P


7.

A evo,ovo se desavam sigurno svima vama.
Da ne znate koji je dan,datum,sat i mjesto gdje se nalazite.Dobro, ovo za mjesto i nije bas ali ovo ostalo...UFFFFF...Evo da me sad pitate koji je danas dan,ne bih znala da vam odgovorim...  :)))))))



8.

Osma stvar jeste...Koliko god da se suncam nikako ne mogu da dobijem boju, nego sva izgorim...Kao da me neko przio cijeli dan na rostilju kao cevap xD :)))))

PRIJATNO   xD :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


9.

Mogla bih da sjedim na kamenu i da uzivam, ali jedino ako imam drustvo pored sebe...
HAJDE DA LUDUJEMO OVE NOCI!!!!!!!!  <3<3
 xD


10.

I stalno kada stojim pored prozora, udarim glavom u njega, tako jako da mi svijest prevrne naopacke xD :)

I to bi bilo sve sto se tice ovog posta :)
Nadam se da vam se svidjelo:)
P.S. U komentarima napisite ideje za postove jer trenutno nemam neku inspiraciju! :)
POMOZITE !!
 I izvinite sto nisam imala za sve po sliku :)
 I 10 cinjenica dodata ;)

24 коментара:

  1. Bas si me nasmijala ono sa pidzamom jer je isti slucaj i kod mene haha. :)
    Ista stvar je i sa suncanjem, nema sanse da bih pocrnila vec samo uzasno izgorim.
    Mogla bi napisati neki post o nekim trikovima (life hack) ili mozda neki DIY. :)

    http://anastasijasblog1.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. Super post❤️
    janaxxbhdreamers-coul.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Meni se isto nekad dogodi da se lupim u prozor, a i da obućem krivo pidamu xD

    Ako hoćeš posjeti moj blog i priključi se natjecanju: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  4. Super post! .)
    Učlanila sam se na tvoj blog.

    https://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post i jako zanimljive činjenice! <3

    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Ja baš volim ovakve postove. Slične smo po nekim stvarima. :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  7. Moram priznat da su ovo vrlo zanimljivi factovi...Jedina stvar u kojoj smo slicne je ova pod brojem 7. a to je da ne znam koji je dan,mjesec,godina... i to vecinom za vrijeme ljeta haha,a ovo sto ne mozes da pocrnis,poznajem puno cura koje ne mogu tako da ne brini,nisi jedina hehe :D
    Ako zelis mozemo se medusobno zapratiti,samo mi javi :)
    Novi post---> http://beautyshapes3.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  8. Meni su ovi postovi baš zanimljivi.☺ Ja nikako ne mogu da pocrnim, uvek izgorim i poste ostanem bela kao i pre... :( I ja baš ne smatram da je košarka sport za dečake, devojčice rasturaju. :D

    Pametno dete

    ОдговориИзбриши
  9. Divan post dragaa <3
    Uclanila sam se na tvoj blog <3

    amnafashiondiary.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  10. Ja bas volim citati ovakve postove :)
    Bas cudno ovo da ti je lakse uz brdo ici haha :)
    JA uvijek mogu sjediti na kamenu, mrzim sjedalice haha

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  11. Mnogo mi se svidja ovaj post i baš sam se ismejala.☺☺
    Ako želiš prijavi se na moj i pogledaj ga http://unasfashionblog.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno:)
      Pogledacu:)I uclanicu se ako mi se svidi:)
      Uclani se i ti meni ako zelis:)

      Избриши
  12. Mnogo mi se svidja ovaj post i baš sam se ismejala.☺☺
    Ako želiš prijavi se na moj i pogledaj ga http://unasfashionblog.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno:)
      Pogledacu:)I uclanicu se ako mi se svidi:)
      Uclani se i ti meni ako zelis:)

      Избриши