субота, 8. октобар 2016.

When I say fall... // collab

Poy, ljudi!
Za danas sam vam pripremila collab...Iz serije postova #FallMomentsWithNina...Ja i Tonka (sa bloga) Live like there`s no tomorow smo htjele da vam pretstavimo to na koji nacin mi to vidimo jesen tj. kada pomislimo na / kazemo jesen sta nas najvise asocira na ovo godisnje doba.Pa cemo vam pretstaviti tako sto na mom blogu mozete procitati pet mojih stvari i pet njenih stvari i na njenom  takodje s tim sto ce biti razilicite npr. moje stvari na mom blogu su drugacije nego na njenom i obrnuto...
Pa,mislim da ste shvatili...POCINJEM...<3


Mojih pet stvari:

1.Kafa-obozavam da pijem kafu na jesen, jer mi se nekako bas uklapa u jesenji ambijent,volim je,topla je...
2.Svijece-obozavam svijece...Toliko su mi cozy...obozavam kad mi je toplo,slusam muziku i jos upalim neku mirisljevu svijecu...KAKVA JE TO MAGIJA xD:)
3.Dzemperi i kape-dzempere volim vise nego ista...Ali ne one (kao majce,oni su mi kao babski xD) vec one dugacke na zakopcavanje,bio tanak/debeo je cu ga obozavati,ali samo da nije nekih drecavih boja,jer na jesen volim da je sve nekako u tonu...A kape su mi kao neki nezaboravi detalji,koji obozavam...
4.Tole boje-pruzaju mi neku toplinu,iako je tako hlado napolju...izvrace me iz kuce ako ne za sto drugo onda za slikanje...Ili druzenje...
5.Party-moje odeljenje i ja tokom jeseni pravimo puno zurki,na kojima se neopisivo LUDO zabavljamo,ili idemo zajedno u bioskomi i sl.Party su nesto najbolje sto se tice jeseni...




Tonkinih pet stvari:
1.Topla cokolada-najvise je narucuje po kaficima ili si ju sama napravi jer je to cokolada,uvijek bude topla i najvise joj pase uz to vrijeme...
2.Duge majce,majce-obozava nositi po jeseni jer je najvise ugriju i jer se moze kombinovati sa svacim,a izgleda preslatko.
3.Kisa-podsjeca je na jesen jer je kod nje vecina jeseni kisa.Jako voli u to vrijeme biti kod kuce sa soljicom caja ili tople cokolade u jednoj ruci ili knjigom u drugoj,a nekada se tu cak nadje i neki film.
4.Vatra-pred nekoliko godina je pocela da se grije na drvai od tada joj nema jeseni bez vatre.Obozava sjesti pored vatre i citati knjigu ili gledati TV.
5.Kesteni-Tonka i njena mama imaju tradiciju da svake godine i odlaze u sumu da beru kestene.Kada se vrate,njena mama ih izpece ili napravi neki kolac s njima i onada svi zajedno uzivaju u tome...

Eto to bi bilo to sto se tice ovog collaba nadam se da vam se dopao...
A sad kada ste zavrsili citanje mog pposta idite na Tonkin i procitajte
 ostalih 10 razloga...Live like there`s no tomorow...
Hvala na citanju<33
P.S.Bilo super saradjivati sa Tonkom,nadam 
se da ce se ovo ponoviti!







21 коментар:

  1. Jako mi je drago što smo napravile collab na ovu temu. :) Nadam se da ćemo opet jednoga dana napisati collab. :)❤

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  2. Sjajan post!Divno pises!♥

    jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. MMM... topla čokolada *-* Inače super post, ova fotka na kraju je savršena *-*
    Novi post: This is my life

    ОдговориИзбриши
  4. Divan post, i ja jako volim piti kaficu, pogotovo u toploj sobi uz vatru, stvarno nema ništa bolje :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Divan collab,svaka cast!♥:D

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Jako dobar post, zaista, kratak je ali sadrzajan,a takve najvise volim.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Jaoj, kako divan post, Ninice! <33 Iste stvari nas asociraju na jesen ;) <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  8. Predovan post, zaista ste dale odlicne asocijscije na jesen. Svaka cast, super vam je ovaj collab!:D
    "Teen Queen"

    ОдговориИзбриши