недеља, 2. октобар 2016.

Koristim...

Ako pogledate samo naslov posta,necete znati o cemu se zpravo radi...Svi cete pomisliti da je rijec o favoritima i sl.Ali grijesite,samo oni koji istinski procitaju ovaj post znace u cemu je stvar.Tako da se sada bacite na citanje jer ce vam ( sigurno ) biti zanimljivo😊
Dakle, ovo je post o mom LUDOM rjecniku.Saznacete koje ja to rijeci ili izraze koristim u svakodnevnom zivotu...Ne zamjerite ako neke ne budem znala da objasnim xD...😂😀😀


Pa krecem...😇

Poy-je kao neki pozdrav na intarnetu,pevise ga koristim!
E sada...koristim i pogrdna imena...ali ne u smislu vrijedjanja,vec kao zezanje,izmedju drustva... (kreten,debil,retard itd.) :-PMislim da svi to koristimo😂🌸
Genije,Ainstain-ovo je naravno ironicno,kada kazem genije I sl.mislim ,,kako si pametan ( glup )".
Patka-kada kazem patko znak je da me strah I zelim to da prikrijem...Zasto bas patka?Pa kada sam bila u bioskopu,na jednom rodjendanu gledali smo horror...I vezano je za ajkule,pa pred jedne zene moja je zaglavljena u sred okeana je I jedan galeb...I kad god je strasan do mi smo galeba zvali patka I od toga je sve pocelo...Ali moze da znaci I da salim sa drugovima,ali samo sa onima koji su bili na rodjendanu😝
Auf Wiedersen-na njemackom znaci ,,dovidjenja",moj drug to presmijesno izgovara,nekako duzi...pa se mi salimo I umjesto cao itd.jedni drugima govorimo Auf Wiedersen!😜


Moner-pretjerano koristim rijec moner,kada se iz sale omalovazavamo umjesto Moroni,retardu itd.  mi jesmo drugima kazemo moneru-organizmi koji nemaju jedro u celiji😂
Tocno-smijesno mi je kako se u Hrvatskoj kaze tacno...to nije Ni kakva uvreda ili nesto tako za vas iz pomenute zemlje...Jednostavno je zanimljivije I drugacije nego kod nas I zato ga koristim cesto...😀
Mrav te izio-e ovo je tradicionalni izraz u nasem odeljenju,posto mrav nikog od ljudi ne moze da pojede,zato kazemo mrav...Znam ne lelogicno,ali sta cu😂😂...A izio znaci pojeo po starom crnogorskom...Jako duhovito😅...
Zanimljivo-ovo je takodje ironicno...Ali sto se mene tice ima dvije funkcije...Moze biti da je nesto dosadno a ja to kazem ironicno ( zanimljivo )...Ili kada nekoga uvopste ne sluzam I onda samo lupin rijec a to je-zanimljivo😀
Nebeski pozdravi-koristim isto kao I poy,kao neki pozdrav...
Tako da prc-Ako me majka tjera napolje a ja kazem ne mogu sad...I poslije ona opet...a ja izadjem na terasu I slucajno ugledam kapljice kise...Moje rijec:,,E mama pocela je kisa!"A majka ce:,,Aoo.Sad ne mozes napolje!"A ja ko iz topa:,,Tako da prc!"


Zakasnicu-ovo je uobicajeno u nasoj kuci svakom dana,spremim se za trening I cekam tatu ispred vrata da me povede,jer treniram na drugi kraj grada...A on prvo malo gledali vijesti,pa mora u WC pa da pije vode I sl.A ja se cijelo vrijeme derem:,,Tata,pozuri,zaksnicu!"😅
A,bravo kralju-ovo takodje ( kod mene )ima dva znacenja.Prvo je da je neko uradio nesto preglupo I onda mu ja to kazem ili...Da ne mogu neces da se sjetim,a neko se drugi pored mene sjeti toga,a ja mu kazem:,,A bravo kralju!"😂😎
Top-top kao sto svi vec znate znaci super,pa evo i meni znaci da je super :)


Nadam se da vam se dopao post,i da vam je bio zanimljiv...
Da su vam se dopale slike ( koje su random ),...
Zao mi je stto postovi ne izlaze cesce,ali 
sta da se radi (skola)...
Dosledeceg postaa:)
Bajjjj






28 коментара:

  1. Ovaj post mi se baš sviđa jer je originalan. Ipsravak - U Hrvatskoj se ne govori "tačno" nego točno, a ovo "tačno" mi svrstavamo da ide u srpski jezik. Mislim ako sam ja dobro shvatila tvoje objašnjenje <33

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  2. Neobican post i veoma originalna ideja!


    Ako nadjes vremena posjeti moj blog : Janne

    ОдговориИзбриши
  3. Ovo je super, nikada nešto slično nisam vidjela, ni post ni ništa slično i ja sam osoba koja dosta koristi nekih ''čudnih'' i samo meni i mojim prijateljicama poznatih uzrečica ili šifri, mislim da je to baš kul i zanimljivo, a ovo za pogrdna imena, tipa retard i debil i ja ih koristim ;) zaista predivan post

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Hahah, fora riječi! Baš sam se nasmijala onome "patka" hahaha *-* Inače, super post!
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post: This is my life

    ОдговориИзбриши
  5. TOCNO zanimljiv post xD moj decko je kreten, debil, nekad i konj haha... al ja najvise koristim brate.. svi su mi braca haahah brate ovo brate onoo hahah cak sam dosla u jednu neugodnu situaciju kad mi je osoba rekla kao prvoo ja ti nisam brat, ako si mene nasla zezat onda si krivu osobu izabrala.. reko okee.. BRATEEE Xd

    Maggie's Blog

    ОдговориИзбриши
  6. NOMINOVALA SAM TE ( something new ) pogledaj na zadnjem postu o čemu je reč <3 <3

    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post. Lijepo si me nasmijala. Pratim te na GFC, ako želiš, pridruži se mom blogu - aminique.blogspot.com ♥ .

    ОдговориИзбриши
  8. Nina draga, ja do sada nisam citala slican post, tako da moram reci da sam jako uzivala u ovom, a posebno kad sam videla da koristis poj, malo je reci da sam se obradovala zaista haha :D

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  9. Ajoj hhahaha, baš sam se nasmejala :'D Veoma neobično i duhovito, Ninice, svaka ti čast na ideji ;) <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  10. Bas priginalan i duhovit post, super sam se sabavila citajuci. :D
    I ja koristim neke frazice hehe
    Poseti:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  11. Hahah draga Nina, stvarno sam se nasmijala na ovaj post. Zaista si je originalan i mnooogo mi se svidio. :*

    http://danny991.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  12. Jako kreativna i originalna ideja za psot!Dosta ovih reči i ja koristim heheh:)

    Kika's blog

    ОдговориИзбриши
  13. Super ideja za post! Jako mi se sviđaju fotke koji si fotografirala. :)❤

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши