недеља, 16. октобар 2016.

OMG ! IMAM BEBU !!

Imam,kucnog ljubimca...Nemam kucnog ljubimca...Ne bitno je...
Jer svako moze procitati ovaj post...!

Dakle...POY...svima!

Ovo je post o tome,kakav je osjecaj imati kucnog ljubimca,koje su dobre,a koje lose ,,komponente"...I vidjecte ko je yapravo moj ljubimac,zasto ga volim itd.

Pa...POCINJEM...<33



Dakle,ja imam hrcka (tek mjesec dana)...A volim ga kao da je sa mnom citav zivot...Toliko smo se svi u porodici vezali za njega,da je to nevjrovatno...Cak i baka koja ga je nazivala ,,pacovom",sada zastane uvijek pored kaveza da vidi sta radi i uvijek nas napominje da mu promijenimo vodu (i sl.),pa cak i kaze da je sladak :)Ja ga po cijeli boziji dan ,,maltretiram"-mazim ga,ljubim,ceskam...

Ali prije nego se upustite svijet kucnih ljubimaca morate dobro razmisliti da li ste vi za to...
Da bi ste bili sigurni u to provjerite imate li sve ,,sastojke":

-Truncica osjecaja sigurnosti
-Preko 1 kg odgovornosti
-Oko 500 g razumijevanja
-Preko 2 kg ljubavi i postovanja
-Oko 1L posvecenosti
-I tri velike kasike slobodnog vremena

. . . . . . . . . . 




Moj hrcak je zensko...Jos uvijek nema ime...U komentarima pisite vase prijedloge...
Pitate se kako ga onda zovem ovih 2 mjesec?
Pa...Dajem joj razne nadimke kao na primjer...Srecice,ljubavi,bebice,bekano...

Ja obozavam zivotinje I tako ce ostati do kraja mog zivota❤💙❣
Ali uvijek morati racunati I pored svega dobrog kod ljubimaca,postoji I ono lose...Vi se vezete za njega,a on se razboli I sl.Ili  sve sto ima pocetak ima i kraj,kako bi ste vi podijeli da vam ugine ljubac?Naravno tesko...Pa to je nesto nejgore sto bi moglo da se desi,ali I nacesce I najtuznije😑

A sada uzivajte u slicicama...💞







Znam kratak post...Ali nadam se da vam se dopao💙
Do sledeceg posta❤
Bajjj


P.S.Ne zaboravite da u kometarima date predlog za ime moje srecice😘😘😘

8 коментара:

  1. Ja od ljubimaca volim samo psa, jer je on zapravo nešto posebno, mada imati zeca mi je također baš kjut, ali pas je pas :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Ljubimac ti je prekjut!! Ja imam 5 ribica jer uz sve obaveze samo one mogu biti moji ljubimci jer ne traže mnogo vremena :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  3. Jaoj,kako su swatke slikicee!♥*-*

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Nina draga, ja sam odusevljena postom. Pocev od jako simpaticnog teksta, do ovih jako slatkih sličica..Ja jako volim hrčove (ili kako se god kaže u mnozini) ali mi mama ne dopusta da ga imam. Imam psa i macku, koji se jako vole i spavaju zajdno sa mnom, ali mislim da bi im super bilo priduzenje jednog malog slatkog hrcka haha. Mislim da bi tvoj hrčak mogao da se zove Lila,Mila ili Hami :D

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  5. Preeesladak jeeee, ahh! Obožavam hrcke, a tvoj je bukvalno san snova :) <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  6. Aaaa beba mala! *-* A baš je meden! <3 <3 <3 <3 Također jako volim životinje, imam tri akvarija sa ribicama, cetiri papige tigrice, jednu nimfu, sedam mačaka i htjela bih hrčka, ali ne živi baš mnogo. Želim ti mnoooogoooo sretnih i nezaboravnih dana sa tvojim ljubimcem. <3

    aminique.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Ajooj, preslatko je :$
    Prati me:http://raj-sminke.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши