уторак, 19. јул 2016.

Life Hacks

Cao, svima!

Kao prvo htjela bih da se zahvalim Anastasiji sto mi je predlozila ovu temu!
Anastasija<3 Klik na ime da vam se otvori njen blog<3

Time sto mi je predlozila ovakav post htjela sam da joj ispunim zelju i napisem ga:)
Kada mi je Anastasija predlozila ovu temu, pocela sam da istrazujem sve u vezi nje...I ispalo je da su ovakvi postovi jako korisni, nisu ni malo da se zanemare...
Na primjer ja kada na YouTube-u, ili na nekom blogu vidim video/naslov posta pod nazivom Life Hacks nesto me i nije pretjerano zanimalo, pa ih nisam ni gledala, ali sada vidim da su veoma korisni i zanimljivi...

Ja jedva cekam da pocnem, pa krecem...

1.Kosa

Svi mi zelimo da nam kosa lijepo mirise, ali nekad nam ona nije prljava pa da moramo da je peremo...E pa,evo resenja...
Uzmite vasu cetku za kosu i isprskajte je omiljenim parfemom/dezedoransom, i nakon toga odmah ocesljajte kosu.Poslije cesljanja kosa ce vam mirisati isto kao i taj parfem/dezedorans!

2.Maskara

Kada zelite da stavite maskaru, desi li vam se da kako je stavljate taknete kapak i onda kad zelite da je skinete sa kapka i sve razmazete?
Tome je sada dosao kraj...
Kada nanosite maskaru samo stavite okrugli dio kasike (moze i papir) iznad trepavica ( na kapak ) i nanesite maskaru.Kada zavrsite samo maknite kasiku.

3.Cetkica

Kada potrosite maskaru, kazu da mozete oprati cetkicu i nju koristiti za obrve.
Ovo stvarno nisam probala ali kazu da radi:)

4.Limenka

Ako zelite da vam se limenka sto brze ohladi, a ne zelite da cekate 15-20 minuta samo je obmotajte mokrim ubrusom i ostavite da se ohladi od 3 do 6 minuta.
Radi 99,9% !!!

5.Svijetlo

Ako u sobi nemate lampu nema veze jer vam je potrebna bocica sa vodom i telefon...Na telefonu ukljucite lampu pa onda ostavite telefon gdje zelite da vam bude svijetlo ali tako da bude polozen na staklo i onda bocicu stavite preko svijetla ( morate malo da otvorite bocu ).


6.Muzika

Da bi vam muzika bila glasnija a nemate zvucnike samo telefon ubacite u casu i zvuk ce biti glasniji 2 puta.

7.Punjac

Meni se punjac stalno odmotava kad ga fino zamotam i namjestim pa se onda zamrsi ali pronasla sam resenje za to...Obmotajte punjac oko onoga dijela sto se ubacuje u struju a kada zavrsite sa strane gdje se one ubacuju u telefon ili kompjuter zakacite snalicu (ne ukosnicu) i tako se nece odmotavati.
Mislim da ovo mozete uraditi i sa slusalicama ali nisam probala.

8.Lak za nokte

Ja ccesto ne mogu da otvorim lak kada ga nekoristimstalno.Pa sam istrazivala i pronasla da trebamo samo da pri dnu obmotamo trakicu za kosu i lako ce se otvoriti.

9.Farmerice

Ponekad mi nabacimo koji kilogram pa ne mozemo da zakopcamo farmerice...Pa ako vas previse ne stezu samo na dugme stavite lastku  i povucite je kroz rupicu za dugme i onda je samo zavrnite i opet je zakacite za dugme.
Vrlo je jednostavno samo pogledajte sliku:)
 

10.Punjac

Ako imate bijeli punjac,vjerovatno ce posivjeti.Kako bi ga ocistili potrebna vam je samo vata i aceton!Stavite malo acetona na vatu i ocistite punjac pokretima gore-dolje i vas punjac ce izgledati kao nov!



Nadam se da vam se svidio ovaj post, ako vam nesto nije jasno javite se na ninavukcevic2510@gmail.com, ali mislim da je sve lako!
Jos jednom hvala Anastasiji na predlogu za post<3

Do sledeceg posta:))
Kisses<33











12 коментара:

  1. Za neke hackove sam znala, ali za neke sam tek sad saznala. Super post, definitivno baš koristan! :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican i koristan post haha sve sam isprobala super je.Molim te uclani se na moj blog nova sam hvala ti unapred
    http://queenoflife04.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno:)
      Uclanicu se ako mi se svidi:)
      Ucani se i ti meni ako zelis:)))) !!

      Избриши
  3. Veoma koristan i zanimljiv post. ❤❤
    Neke Hackove sam znala, a za neke ne pa mi je post i pomogao. ☺❤
    <3333333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post, korisni savjeti! :)

    xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post kao i ti :) Super svjeti!

    ОдговориИзбриши
  6. Bravo Nina, divan post! Pohvale sve

    miciemica.blogspot.com

    ОдговориИзбриши