недеља, 3. јул 2016.

#Summer#BeachBag

Pozdrav,s primorja!
Znate onaj osjecaj kada se pakujete za plazu,a ne znate sta da spakujete...E pa,ja ne vodim neku veliku politiku oko toga sta cu spakovati na plazu,pa se nadam da cu vama ovom postom to olaksati<3

Kao prvo najbitnije je da spakujete one vama neophodne stvari kao npr. kupaci kostim,peskir za plazu,kremu za suncanje,naocare za sunce,voda...

A tek onda one manje bitne kao sto su npr. knjiga,telefon,punjac,slusalice,selfie stap...

Takodje je i vazno da se ne pakujete na brzinu vec polako(na tenane),da zbog brzine ne bi ste npr. zaboravili kupaci,a spakovali ste selfie stap xD.

Mozda je najbolje ako vec ne mozete da se sjetite svega sto vam je potrebno za plazu onda 15-20 minuta prije odlaska na plazu(prije spremanja),napisite spisak stvari koje cete ponijeti na plazu.
A tokom pakovanja strikirajte sve spakovane stvari i tako cete znati sta vam nedostaje.
(Ovaj vam savjet moze posluziti za bilo koje pakovanje,a ne samo za plazu.)

Iskreno ja ne pisem spisak,jer mi ne treba ,kao sto sam vec rekla lako i brzo se pakujem.

Ovo su od prilike sve stvari koje su meni potrebne za plazu(a i vecini vas).

Nadam se da vam je ovaj post imalo pomogao oko pakovanja za plazu i da vam se dopao.
Do sledeceg posta;-)))
KISSES!


4 коментара:

  1. Jako koristan post, meni je dosta pomogao :) Lepo pises i vidi se da se trudis, a to je za sve pohvale <3 Slika je bas lepa i sve stvari koje si navela su osnovne ukoliko planiramo neko letovanje. Samo tako nastavi Nina <3333

    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Bravo Nina, odlican post. Vidi se da ti je bas stalo do bloga i da se trudis i samo naprijed, uspjeh ce doci. Ovaj post si lijepo napisala i mislim da je koristan, a i slika ti je super. Uclanila sam se u tvoj blog jer to zasluzujes <3

    simonasdiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши