уторак, 2. август 2016.

Summer Morning Routine

Cao,svima!!
Hjela bih da vam kazem nesto sto se tice buducih,a I proslog posta...To ce biti serija postova #BackToSchool u kojoj cu pisati o raznim potrebstinama za skolu,neki ce biti tipa proslog posta sta sam ja to narucila/kupila za skolu, neki diy,kako da se lakse oragnizujete tokom skolske godine itd.
Htjela bih takodje da napomenem da ce ova serija postova (mozda) trajati tokom cijele godine.
Odavno nisam pisala serije postova tako da se nadam da ce vam se dopasti<3

Dakle da se mi vratimo na danasnju temu Summer Morning Routine.Ja sam ovu temu radila jednom na svom blogu i nije bas dobro zavrsila,pa sada zelim to da popravim:)

Kako je ljtnji raspust volim da odspavam duze,ali ako sam na moru,bolje je da se probudim ranije da bih otisla na plazu na vrijeme,super,jos ako je voda topla,savrsenstvo!
Ali ako sam kod kuce...
Prvo probudim se oko 11 - 11:30,(sad svi u sebi sigirno mislite ona je nije normalna,kako moze da spava do popodneva,pa onda ce ovo biti popodnevna routina,a ne jutarnja).
E pa,za mene tada pocinje dan,jer ako bi me neko ranije probudio ne bi izasao iz sobe ,,citav" ;))

Kada se probudim izlezavam se po krevetu oko 10-ak minuta,ponekad popijem limunadu, ne znam bas kolio je pametno cim se probudite da popijete limunadu ali eto, (nadam se da nisam jedina).

Onda se ustanem odem do dnevne sobe I gledam nesto na TV-u.
Pa uzmem telefon I pogledam ima li kakvih novosti na blogicu<33
Kada to zavrsim slijede ,,dosadne" obaveze kao sto su pranje zuba,umivanje,tusiranje itd.Nemojte sada pogresno shvatiti da ne perem zube I da se ne umivam,zamislite samo kako bih izgledala ako to ne radim,samo ih nazivam dosadnim jer ih moramo obavljati svaki dan I to po nekoliko puta dnevno:))Svakome dosadii;))
Poslije svih tih stvari odem da doruckujem,obavezno doruckujte I pojedite koliko mozete za dorucak jer je to najbitniji obrok u toku dana,jer ako vam neko kaze preskocite dorucak on nije bitan,puno grijesi,preskocite veceru ako bas ne zelite da jedeste,ali dorucak nikako!!!Sada sigurno zvucim kao vasa majka ili baka,ali one su u pravu;)
Poslije dorucka opet uzmem telefon da vidim kakvo je stanje na blogu,pa odem na terasu uzivam uz neko voce ili limunadu ,knjigu ili telefoniram sa drugaricama.U ovom slucaju jela sam grozdje I citala knjigu.


Hvala sto ste citali ovaj post i ako ja mislim da je nekako losiji od  drugih ali nemam inspiraciju tako da u kometarima predloge za postove.
Da li vam se svidjaju novi izgled bloga,slika za Summer morning routine,i ova na kraju posta?
P.S.U komentarima napisite da li zelite ovakvih postova!! :))))

Do sledeceg posta:))
KISSES<3333



20 коментара:

  1. Nice post ��
    I followed you on GFC

    Have a nice day
    xx

    pwiepassion.blogspot.de

    ОдговориИзбриши
  2. Lijep post. Budimo se u isto vrijeme, ahhaaha.

    http://adnnaacorner.blogspot.ba - novi post

    ОдговориИзбриши
  3. Jako lijepo napsisano :)
    Ja ne doruckujem svaki dan, ne zelim se siliti da jedem ako nisam gladna :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post i bilo bi super da imas back to school postove,ja ih prosto obozavam!

    http://tamaraslifestyletips.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post, u dosta toga smo slične hahah :D

    http://dragabolonja.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  6. Super post, imamo sličnu jutarnju rutinu! <3

    http://mirjanafashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post! Jako mi se sviđaju slike, predobre su! <3

    kreativanblog.blogspot.com - new post

    ❤❤❤

    ОдговориИзбриши
  8. Super post! I ne nisi jedina koja pije limunadu ujutro! :*

    xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan post! Predivne slike! Zapratila sam te, ako želiš uzvrati ♥
    Ako želiš možeš mi postaviti pitanja za moj prvi Q&A u komentarima mog novog posta!
    http://marized.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши