понедељак, 15. август 2016.

#BackToSchool Diy - COLLAB -

Cao svima!
Kao sto sam u proslom postu pomenula,collab sa Marijanom!I napokon evo ga xD!!
Kao sto sam vec rekla Marijana je divna osoba!I bilo je super sradivati sa njom!Nadam se da ce to opet ponoviti<3
Za danas smo vam pripremile dva dijela collaba...Marijana je uradila BackToSchool life hacks,a ja diy notebooks.
Tako da cim zavrsite citanje ovog posta odmah predjite na blog Marsyly(klik na ime da vam se otvori blog),vjerujte mi bice vaoma interesantno!

Pa da pocnem jer ce ovo biti dugacak post ; )



- DIY EMOJI NOTEBOOK -

Interesantno je sto sam dosla sam na ideju da napravim ovakvu svesku,koja izgleda slicno kao ranac za fizicko koji sam vam pokazala u postu I Need To Have For School...
Nadam se da ce vam se svidjeti!

Ovaj diy je srednje tezine,jer vam je potrebna preciznost!

1.Korak

Prvo sto trebate da uradite jeste da ako se na vasoj svesci (bilo kojoj,koja vam vise ne treba),napravite u Wordu dane u nedelji (Arial fonta,ne prevelike velicine),pa to izfotokopirajte.Onda to stavite na korice sveske i ako se nesto proviti preko papira,maknite papir i onda to sto se proviti prefarbajte bijelom temperom.
Kao sto je na slici...



2.Korak

Zalijepite papir A4 preko  korica sveske.ALI TEK KADA SE TEMPERA OSUSI DA SE NE BI OCRTALA!!

3.Korak

Posto moja sveska ima ove spirale, morala sam malo ispod da zalijepim papir,pa mi je dolje ostao visak papira.(Vidi se na slici drugog koraka.)
Ako se to i vama desilo onda otborite svesku i samo stavite lijepak na unutrasnje korice i ostatak zalijepite.
Kao sto je na slici...


A kada sve ovo zavrsite trebalo bi da izgleda ovako...


5.Korak

 Onda okrenite svesku na drudu stranu i ist stoo ste uradili sa ovim iskopiranim papirom uradite i sa obicnim bijelim.

6.Korak

Kada se sve osusi pocnite da rezete Emoji-e i da ih lijepite opred dana...
Kao na slici:)


7.Korak

Kada izlijepite emoji-e okrenite svesku na drugu stranu i lijepite i takodje prethodno izrezane emoji-e,mozete ih rezati u trouglove pa da ih lijpiti po coskovima...ma sta god vam padne na pamet:)
Na slici sam ja tek pocela da ih lijepim:)...


8.Korak

Kada budete mislili da je dovoljno smajlija na svesci,vratite se na Monday,Tuesday...I sklonite svesku sa strane.Onda uzmite obican papir i izrezite pravougaonik(ja sam sirine 6cm,a  duzine 7,5 cm).I onda cijelom duzinom i sirim predjite markerom.I na 2cm od markera napravite liniju i opet liniju dva cm ispod prve.Pa onda zalijepite u cosku jednog smajlija i onda cijeli pravougaonik zalijepite pored nedelje...
Ovako izgleda pravougaonik,koji ce vam sluziti da napisete ime i prezime.



Ako ste zalijepili pravougaonik tim potezom zavrsili ste vasu DIY EMOJI NOTEBOOK!!


Nadam se da vam se dopada :)



 DIY WATERCOLOUR NOTEBOOK

Ovaj diy je malo tezi od predhodnog,ali nema veze.

Nadam se da ce vam se svidjeti:)

1.Korak

Uzmite list iz bloka 5 i presavijte ga na ga na 2.jednaka dijela,onda na jednoj polovini nacrtajte nesto slicno oblaku (kojom god zelite bojom) . I osusite fenom,ali najmanjom jacinom,da se list ne bi izguzvao list.



2.Korak

Izrezite malo vise od presavijenog dijela papira i onda yalijepite za svesku nacrttani dio,ako budete imali ostatak uradite isto sto i sa prvom sveskom.I kada ga zalijepite i budete sigurni da se boja osusila,uzmite slicnu hemijsku kao sa slike,morabiti tanka(kao na slici).


I sa njom napisite sta god zelite na obojanom dijelu,mozete nesto i da nacrtate kao i na slici:)


3.Korak

Onda okrenite svesku na drugu stranu i zalijepite ostatak papira na svesku,a sa ostatkom uradite isto kao i svaki put.




4.Korak

Kda sve to zavrsite na poledjinii nacrtajte tufnice,kako god zelite,po bilo kojem redu.Nacrtajte ih u coskovima.I po stedini sa istom onom hemijskom napisite link vaseg bloga ili sta god zelite.Ja sam napisala link mog i Marsinog bloga.


5.Korak

Kad napisete link(ili sta vec),mozete da izrezete jednog smjlija i da ga zalijepite ispod toga sto ste napisali.

I lijepljnjem smajlija zavrsili ste ovu DIY WATERCOLOUR NOTEBOOK...


I eto sada smo dosli do samog kraja ovog posta,nadam se da vam se dopao!
I ne zaboravite da sada predjete na Marsin blog i pogledate njen dio collaba:)
I da ne zaboravim jos jednom se moram zahvaliti Marijani na divnoj saradnji<3

Do sledeceg posta:)
KISSES<3333



26 коментара:

  1. Sjajno je, Nina! :) Baš mi je drago što smo sarađivale, a nadam se da će biti još prilika za saradnje. :) <33

    ОдговориИзбриши
  2. Mnogo mi se dopada prva sveska! Baš si ih lepo ukrasila.☺

    Pametno dete

    ОдговориИзбриши
  3. Sveske su ispale stvarno divno, odlično si obavila posao! :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Super post!
    Da ima negdje da se kupi ovakva Emoji sveska odmah bi je kupio!

    dusansdiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Meni je ova plava sveska toliko preslatka!
    Obozavam diy postove i ovaj tvoj mu se bas dopada! ♡
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  6. Najviše mi se sviđa diy ideja sa smajlićima baš je zabavna i laka.Ostale su jako odlične i kreativne ♥

    beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Prelijepe sveske, divan post ;-)
    janxxbhdreamers-coul.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Sjajne sveske.Bas mi se svidjaju.Veoma si kreativna!

    http://jovanaslife.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Post ti je odličan i stvarno mi se svidio, toliko da sam ti se odmah čim sam pročitala učlanila u blog jer se vidi da si krativna i jedva čekam čitati druge postove.
    Pokuđat ću i ja ovo uraditi sa nekim svojim bilježnicama jer ove izgledaju tako simpatično, slatko i lijepo da su me oduševile.

    Inače na svome sam blogu pokrenula malu blogersku revoluciju haha i odlučila sam promovirati nedovoljno zamjećene Balkanske blogere pa ako te kojim slučajem zanima pročitaj ovaj post: http://strujadreams.blogspot.hr/2016/08/blogerska-revolucija-promocija-vasih.html
    -Sara

    ОдговориИзбриши
  10. Preslatke su ti bilježnice! :) Ova s emojijima je najbolja, bar meni. :)♥

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  11. Emoji sveska je takoo dobra. ♥

    Zapratila sam te, nakon procitanih i nekih starijih postova. Jako si kreativna. ♥
    Znacilo bi mi da posetis moj blog i da me takodje zapratis. Imam novi post o odrastanju. :)
    worldarounyo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  12. Odličan post. Iskreno meni se više svidja druga slika, predivna je, a ti imaš savršen rukopis. Slike su odlične. Ako želiš posetiti moj blog ili pročitati moj zadnji post klikni ovde.

    -Šehada xx

    ОдговориИзбриши
  13. Jako interesantne ideje i ja sam pravila neke stvarčice vezane za školu, prezanimljivo je

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши