недеља, 21. август 2016.

Cactus Adict + Obavjestenje

Caoss!!

Danasnja tema jeste Cactus Adict...Ali imam jedno malo obavjestenje,koje je mozda vama ne bitno,ali ipak....
Otvorila sam instagram profil: photograpying_by_nina, pa ako zelite mozete me zapratiti...Za sada imam samo jednu sliku...Nadam se da vam se dopada i profil i ova jedna slika...<3
A sada...

U poslijednje vrijeme sam opsjednuta kaktusima...Pa sam odlucila da vam pokazem kako mozete dekorisati saksije,koje kaktuse sam ja kupila,kako ih zalivati i koliko,i nesto cu vam reci o njima i kako ih ljudi predstavljaju na internetu.

Nadam se da ce vam biti zanimljivo!
Pa ja bih pocela:)
- Realnost -

Kao prvo ono sto na internetu ljudi pisu,da kaktusi uno se nemir,ne slogu itd. u kucu je potpuno pogresno,to su BABSKE PRICE xD!Ako se vama svidjaju kaktusi I volite ih,slobodno ih kupite,nista vam nece skoditi,ne brinite!<3

- Haul -

Ja sam kupila tri mala katusa,jedan je kao onaj pravi to gledamo u pustinjama,drugi je zelan(naravno),ali sve bodlje su mu bijele,I treci ima okrugle bodljice.Tako su nekako slatki zajedno,prosto bi ih pojela :-) A planiram da kupim jos jedan u obliku ruze koji je nekako presladak I planiram da ga kupim malo veceg nego ostale kaktuse koje imam.

- Savjeti -

Kaktusi se zalivaju jednom ili dva puta nedeljno,ne vise sigurno.I moraju biti na suncu🌄.Jer to ,,vole".

 - Diy -

Prvu saksiju mozete napraviti tako sto cete,tempreom i cetkicom praviti pruge.
Drugu mozete napraviti tako sto cete napraviti uspravne linije,na saksiji.
A trecu obojajte lakom,kojo zelite bojom i zalijepite neki ukras ako zelite.Ja sam zalijepila malog leptira.
Kako su ispale moje saksije mozete vidjeti,na drugoj slici na pocetku posta:)
Morate takodje da pazite dok zalivate kaktuse jer lako mozete nagrditi nedavno ukrasene saksije.

I to bi bilo to sto se tice ovog posta,nadam se da vam se dopada:)
Dosledecg posta;)
KISSES<3
P.S.Izvinite sto nije bilo  postova oko nedelju dana:)

29 коментара:

  1. Lepo izgledaju!Imam ih na terasi,i super su!Odlican post!

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam bukvalno opsednuta kaktusima haha. :) Tvoji su zaista bozanstveni i verujem da cu ja kupiti jos neke za svoju kolekciju. :) Dodala sam te na instagramu. :) <33

    Novi post: www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  3. I ja baš volim kaktuse, samo što ih nekad prečesto zalijevam i onda mi "uginu" :/ za sad imam 4 kaktusa, ali nadam se da ću ih imati više :)

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Ja takodje volim kaktuse. Oni su najbolja dekoracija. :)


    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    http://aleksandrascorner.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  5. Sjajan post. I ja također obožavam sve vrste kaktusa i imam ih po cijeloj kući :)

    sarahmakeupp.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Fantastičan post! Ja također obožavam kaktuse i imam ih jako puno *-*

    Ako imaš vremena posjeti moj blog: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  7. Lijep post! Ja baš volim kaktuse, preslatki su. Kao što si i sama rekla, mogu biti odlična dekoracija. Dobra stvar je što ih ne treba često zalijevati, pošto bi svaka druga biljka propala pored mene zaboravne xd
    Posjeti moj blog i ako se učlaniš, javi u komentar kako bi mogla uzvratiti: www.shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Super post, lijep instagram profil. Zapratiti ću te, ja nisam neki fan kaktusa ali su mi slatki, ahha.

    ОдговориИзбриши
  9. bas sam i mi napravile instagram @blogerice pa cemo te zapratit :D

    inace odlican post
    uzvratis follow? anastazijaiemma.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  10. Divan post draga !
    Prvi sam put na tvome blogu . Oldičan je <3
    Ako želiš pretlati se na moj blog,uzvraćam .

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan post, ja isto volim kaktuse i odlični su mi za dekoriranje sobe i mog radnog stola :)
    Baš mi se sviđa tvoj blog, imaš follow od mene :)

    Novi post: http://blogbysanja.blogspot.hr/2016/08/my-clothing-wishlist.html

    ОдговориИзбриши
  12. Jao moj brat ima kaktuse,ja ih i nisam nešto naručito volela..ali kada sam ih stvarno videla kako su predivni,ono belo divno cveće,postala sam ogroman fan kaktusa i imam ih nekoliko. I drago mi je što si napisala ovaj post,ly♥♥
    I imaš novog člana heh☺

    ОдговориИзбриши
  13. Odlican post, ali iskreno ja sam uspjela osusiti kaktus.. Yeah.

    Pogledaj moj blog/zadnji post, ako zelis zaprati, uzvracam x)
    http://it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.mk/2016/08/i-know-stuff-about-school.html

    ОдговориИзбриши