петак, 5. август 2016.

Top 5 Beauty Products You Need To Try - For Jully

Cao svima!
Za danas sam vam spremila proizvode koje su mi super sluzile tokom prethodnog mjeseca!

Ali prije nego sto pocnem htjela bi da vam kazem da nam se Jana vratila poslije krace pauze(klik na ime da vam se otvori blog),i uradila je sjajan collab koji ce vam sigurno koristiti tokom skolske godine.
I htjela bih da pohvalim jedan muski blog,koji mi se takodje svidja,nov je u ,,blogosferi",a jako se trudi,Dusan,sa bloga Dusan`s Diary(klik na ime da vam se otvori blog)

Htjela sam takodje da napomenem da ce ovo biti serija postova ii izlazice krajem svakog i pocetkom mjeseca!

Pa posto je danasnja tema proizvodi koje morate da probate,ja bih pocelaaaa;)

1.Sampon za lice

Ovaj sampon za lice je ne vjerovatan!Ja ga obozavam i stalno ga kupujem.Jako koriste,jer uklanja bubuljice i mitisere,tako da poslije nekoliko pranja na licu necete imati nista!
Kada ga koristite prvo sto trebate da uradite jeste to d ase umijete obinom vodom i onda sebi u ruku dva puta pritisnete da vam izadje spuni i strljate ga po rukama i onda trljate lice,kada zavtrsite samo ga isperite:)
P.S.Nema neki poseban miris:))


2.Fruttini gel za tusiranje

E ovaj sampon mirise predivno,cak i sadrzi pijesak(za piling tijela).Od tresnje je ovaj moj, a i od jagode mirise fantasticno.Super su!!

3.Cetka

Ova cetka skoro uvopste da ne cupa,velika je pa sa jedni potezom ocesljate veliki dio kose!A i volim je jer je ljubicasta*imate je naravno i u drugim bojama).

4.Maska za telefon

Jeste da nije beauty product,ali je veoma korisna.Ako vam telefon cesto pada ovo je prava maska za vas.Kada telefoon padne,ne padne pravo na ekran ili na yadnju stranu uvijek padne na kuglice koje se nalaze u coskovim,i nista mu se ne moze desiti.A i ako padne na ekran kuglice su siroke i onda ekran ne moze dotaci pod.I sto je jos super kod ovih maski UNIVERZALNE SU!!I preslatke!

5.Pantenol

I peta stvar ali ne i najmanje vazna jest krema Pantenol.
Ako vam se susi koza,peruta,izgorite ona je super za to.Istina je da malo smrducka,ali je odlicna!Puno pomaze!!


Hvala na citanju,nadam se da vam se svidio post,u komentarima napisite vase predolge za post jer nemam neku inspiraciju.
Do sledeceg posta:))

KISSES<3333

31 коментар:

  1. Maskica mi se jako sviđa baš je slatka!

    Posetite moj blog & pridružite se → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti mnogo;))
      Ako zelis bilo bi mi drago da se uclanis,I da uclanicu se ako mi se svidi blog :-)

      Избриши
  2. Maskica je bas super, ali nisam nikada ovo vidjela.
    Nikada nisam vidjela ovakav sampon za lice. Izgleda zaninljivo :)

    MMara moj blog

    ОдговориИзбриши
  3. Maska je preeeeslatka. Odličan post.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com -Novi post

    ОдговориИзбриши
  4. Ovaj gel za tuširanje izgleda prelijepo! :)

    http://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  5. Super proizvodi! Koristim ovaj gel za tuširanje već neko vrijeme, baš mi se sviđa :D

    https://dragabolonja.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  6. Sviđa mi se post, morat ću probati neke od ovih proizvoda jer se čine odlični! :)

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Sigurno cu probati prva dva proizvoda kad naidjem na njih.Inace super post :)

    http://tamaraslifestyletips.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Odlicni proizvodi,imas divan izgled bloga,kao i ceo blog.Pratim te preko gfc-a,poseti i ti moj blog ako zelis i uclani se ---> Miljana Easy Skillful

    ОдговориИзбриши
  9. Super post! Makica mi je preslatka. Gdje si ju nabavila?

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala!Imas slicne,ne znam imaju li bas ovakvu u svim prodavnicam za maske.Ali ja sam ovu.narucila sa Aliexpressa

      Избриши
  10. Ok!Thank you!And now I following you,please folow back :-)

    ОдговориИзбриши
  11. Supwr post. Ja sam od oboga koristila samo pamyenol, koji je baa dobar za zimsko crvenilo koje se pojabljuje na rukama. Inace, maskica je preslatka i dobro je sto je univerzalna. :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  12. Sjajni proizvodi. ❤ Maskica je preslatka. *-* ❤ I meni je ovog leta Pantenol dosta pomogao, pogotovo kad koža počne da se ljušti. ❤❤
    <333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.com - NOVI POST o blogerima

    ОдговориИзбриши