среда, 10. август 2016.

Blogging And Photograpying Time

Cao svima!
Za danas sam vam priremila nesto drugacije.Ovu temu predlozila mi je Marijana sa bloga Marsyly,i jako mi se dopala pa sam htjela odmah da napisem post na tu temu.
Nadam se da mi niko od vas nece zamjeriti ako ne spomenem vas blog,ali mislim da samo ko se trudi i se nada moze da postigne vidljive rezultate!! :))
Ovo su samo neki od mojih omiljenih blogova i istagram profila...
Dakle, ja bih pocela..


BLOGOVI*

Dakle,
prvi blog koji je jedan od mojih omiljenih jeste Marsyly(klik na ime da vam se otvori blog).Ona se toliko trudi da joj svaki post bude sto originalniji,bolji,ljepsi!Slike na njenom blogu su savrsene, i jos ne koristi neki profesionalni foto-aparat...
Svaki post je ,,zacinjen" emocijama,tako da dok ih citas sav se najezis i dovede te do suza!!
Ja njen blog naprosto obozavam i opjesdnuta sam njime!
Uposnala sam Marijanu ne davno i pripremamo za vas jedno iznenadjene-collab!!

P.S.Ako mislite da pokazujem njen blog jer mi je ona predlozila ovu temu,grijesite i to puno!!Sami cete se uvjeriti kad pogledate!


Drugi jeste blog Janne(klik na ime da vam se otvori blog).Malo bolje od svih sam upucena u to koliko se ona trudi i sve to.Sadasnji izgled bloga me odusevio.Takodje pise savrseno,a Kraljica Tumblr Slika je njeno srednje ime xD :))Salim se,ali slike su joj odlicne zato ce se takodje njen instagram profil naci u ,,odabranima".


INSTAGRAM PROFILI*

O instagram profilima nema nesto previse da se prica xD:)

Prvi instagram profil koji volim jeste autumn_ilove.Slike su super,tako sire neku toplinu i mirnocu,ne znam bas kako da objasnim,ali u glavnom su super!


Drugi kao sto sam vec rekla je capturethemomentt__.Ona se trudi,i sa tolikom lakocum nekako napravi da joj slike izgledaju sarseno i tumblr!!


I treci instagram profil jeste sve_i_svasta.Ovaj instagram profil nije tublur,ali je presmijesan,imaju viceve smijesne slike i ostalo,ja ga obozavam!!

Hvala vam sto ste citali post,nadam se da vam se svidjaju blogovi i instagram profili<3
Do sledeceg posta:)
Kisses<3333

26 коментара:

  1. Hvala ti ❤️
    Mnogo mi znaci SVE STO SI NAPISALA U OVOM POSTUU❤️❤️❤️❤️❤️❤️
    janaxxbhdreamers-coul.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala ti puno draga, bukvalno si me rasplakala! :) Janin instagram profil je zaista sjajan, a tu bih jos mogla dodati i Andrijanu sa profila 'vesnikproleca', takodje divna devojka:) <33

    Novi post -> marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post. I ja pratim Marsin blog i odličan je.

    Novi post: #BTS - School tag

    ОдговориИзбриши
  5. Super post! Ja pratim i Janin i Marsin blog i oba volim jednako. :)

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post, i da, ja bi još dodala Andrijanu :D I Aminu sa bloga Innisal, one su naj,najbolje

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post!Idem odmah da zapratim svakog iz ovog posta :'D

    Predplatite se na moj blog,uzv-> funnyandrabbits.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  8. Pratim oba bloga, i sva tri instagram profila :) Da, Jana stvarno ima divne slike. Marsin blog obozavam. Mogla si da stavis malo vise blogova (a i profila), npr 5 od oba ;) Sve u svemu, odlican post.
    Voljela bih da posjetis moj blog i kazes mi svoje misljenje o novom postu ♥ ----> Simona's diary

    ОдговориИзбриши
  9. Odlican post. Pratim obadva bloga koja si nabrojala i zaista imaju predivne slike i tekstove.♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    http://aleksandrascorner.blogspot.ba/2016/08/mini-haul-zaful.html

    ОдговориИзбриши
  10. Sjajan post! ❤ Slažem se za Marijanin blog, ima postove i tekstove koji dirnu u dušu, što se toga tiče. ❤ Janne se takođe mnogo trudi, ima sjajne fotkice i izgled bloga joj je fenomenalan. Za ove Instagram profile nisam znala, ali svakako ću ih zapamtiti, deluju super.❤
    <333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.com - NOVI POST o otmici Marine Joyce

    ОдговориИзбриши
  11. Divan post draga :*
    Ako želiš zaprati me pa mi napiši komentar da bih ti uzvratila :*

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  12. Marijana zaista ima divan blog,i isnpiracija je mnogim devojkama pa tako i meni!Jako je zanimljiva uživo,a tako i na blogu!
    http://natalijabeauty.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши