недеља, 11. септембар 2016.

And we meet again...Why???!!!


Okej...Dosao je i taj dan zar ne? Ja iako je danas vec 11.9.2016,a ne prvi septembar,samo razmisljam o cinjenici da je skola ipak tu i da nas doziva!Sada cete procitati koliko je ,,zanimljivo" protekao moj prvi dan u skoli...


Budim se, uzimam telefon gledam ima  li sta novo na blogu,na drustvenim mrezama,malo se izlezavam i napokon ustajem iz mekanog kreveta i pocinjem da se spremam...(Necu duziti dio u kojem sam kod kuce!)Rucam i krecem u skolu...


Dok sam isla u skolu razmisljala sam o nim iskompleksiranim lujkama koje na sebi imaju samo pola tone sminke!Kako cu odreagovati kada ih vidim!!A u isto vrijeme i kako cu odreagovati kada vidim ,,ludake" iz mog odeljenja...Stigla sam...To je to...Zvanicno se moze reci da je skola pocela...I opet srecemo,haa??Vidim nisi se proljepsala!Makar ne spolja!...



I evo ih...,SMINKICE...Kod njih vam je bitno imate li simpatiju/decka i sminkate li se,ako ne vi ste nivo ispod njih!Izgledaju kao barbike (jednom rijecju).Ali ne bas svi,Cast izuzetcima!


Moramo li da skacemo jedna na drugu,da se valjamo popudu (ali bukvalno xD),...Mislim,zar nam je potrebno tvo svo grljenje i ljubljenje,kao da se nismo vidjele 1000000... godina ,a ne 1 dan...Da dobro ste culi JEDAN DAN!!


I tako ja onako kao budala prolazim onim jako poznatim dugackim hodnicima,i pokusavam da istrajem u ignorisanju sminkica...Ljudi pa recite mi vi da li je to normalno?!I da li je uredu prema nama ,,normalnima" da gledamo sav taj cirkus?!



   Sreca sto sve te sminkice nisu u mom odjeljenju inace bi ste me vec nasli u ludnici, xD!!


Sve osim ovih budala,ucenja i ,,predivnih" ucionica ( koje ne prokisnjavaju, i ciji se zidovi ljuste ) volim u ovoj skoli!
Kako vam je protekao prvi dan u skoli recite 
mi u komentarima...
Slika iz ovog posta je random nadam se da vam se dopada!

Do sledeceg posta:))
KISSES<333







23 коментара:

  1. Hvala ti puno na lepom komentaru i praćenju, sa zadovoljstvom uzvraćam! :*

    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Nagledala sam se raznih "Sminkica" kako ih zoves, sto u osnovnoj, sto u srednjoj(malo manje) i to od klasicnih barbika, tracara do party girls itd...i ti onda ostani normalna osoba u skoli. :D

    analtevss.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Hahah joj, jadna ti! Kod mene nema toliko šminkica, a pošto niti jedna od nas ne podnosi previše grljenja , mi lijepo samo razgovaramo jesmo škicnule kojeg zgodnog dečka itd.. Naravno d aot neka ide na živce , ali ipak.. Ne mogu jedina biti iznimka, kada završim osnovnu onda ću im reći sve što ih ide, do tada, pokušavam održavati svoju samokontrolu.

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  4. Super je post, sviđa mi se što si podelila sa nama kako ti je prošao prvi dan u školi. Apsolutno te razumem što se tiče nafuranih devojaka, ni ja ih ne podnosim. Moj prvi dan je bio poprilično dobar, puno mi je nedostajalo društvo i baš smo se lepo ispričali. Inače, uzvratila sam praćenje♥

    ОдговориИзбриши
  5. Imas divan blog,Nina!Mnogo mi se dopada kako si ga prepuredila.
    Odlican post!♥:) Novi sam clan!

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Baš volim da čitam postove o školi, nekako mi je to baš inspirativno. :) Zao mi je što ti je škola puna takvih devojčica, ali veruj mi, bolje ti je da u školi imaš ikakve devojke (pa makar i takve), nego da u celoj školi sve zajedno(kao kod mene ima) 20 devojčica, pa ne možeš da biraš haha XD Odlično, još jednom draga! <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  7. Kad sam bila srednjoškolac, i meni su takve devojke bile "za ne poverovati", ali, šta da se radi, takvih će uvek biti. Jednostavno treba naučiti ne obraćati pažnju na takve stvari i ne nervirati se zbog gluposti. :)

    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  8. Prvo da ti se zahvalim na posjeti mog bloga i divnom komentaru. Zapratila sam te jer mi se sviđa tvoj blog i željela bih da dijelimo iskustva i mišljenja. Ako želiš uzvrati, bilo bi mi jako drago. A sad da pređemo na stvar :D
    Ja sam imala ludu sreću da u toku mog školovanja nije bilo tih ispada. Obzirom da sam završila mašinstvo, ne trebam da naglasim da 98% škole su bili muška ekipa, i zahvalna sam što sam izbjegla te cirkuse :D. Ako želiš pročitaj uzbudljivi dio mog početka pkolovanja na linku --->http://danny991.blogspot.ba/2016/09/back-to-school-after-ten-years.html
    Bećavam da ćeš se slatko nasmijati ;)

    http://danny991.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan post. Zanima me samo koji font koristiš na slike?

    Story Of Dream Girl

    ОдговориИзбриши
  10. Ahah, ja sve mislim da ti se niko iz odeljenja ne svidja i da su te "SMINKICE" u tvoj odeljenju, i kada sam procitala zadnji red, pola minuta se valjam od smeha. :D ♥ Sve u svemu veoma zanimljiv i zabavan post, svaka cast! ♥

    eslyisworldview.blogsport.com - novi post, ukoliko zelis pogledaj ♥

    ОдговориИзбриши