понедељак, 19. септембар 2016.

Organize and make tumblr your shelfs

Nisam bas neka urdnica,ali nisam ni ,,prljava" xD,mozda nesto po sredini.Ali volim da slazem moje police,ne znam zasto ali, lako je i lijpo je kad je nesto lijepo organizovano.Ali kada bi mi neko rekao slozi robu,kao da ste mi reklli idi kopaj kanal xD.Ali da ne bi skrecali sa teme, hajde da se vratimo na police.
Sada cu vam pokazati kako izgledaju moje police i kako sam ih ja uredila...



Znate li na onim reklamama topshopa kako sva kucna pomagala bacaju u smece kako bi kaoneki njihov prizvod tobos bio najbolji.E pa tako i vi pobacajte sve stvari sa polica na krvet,ne bi bas bilo pozeljno u smece xD.I onda krenite od nadonje police...

E ovako izgleda moja najdonja polica...


Uzela sam neku staru kutijicu za nakit,koja se sastoji od 4.male kutijice i izvadila sam tri,stavila ih na policu i unutra ubacila kaktuse.Sa lijeve strane kaktusa stavila sam kutijicu za trakice za kosu itd.Izmedju toda stavila sam male Ajfelove kulice.Sa druge strane kao sto mozete vidjeti na slici,su knjige i satovi.A ispred kaktusa,nasloninjena na kutijice je mala roza zvijezda.

Sledeca polica...



Ova polica i nije toliko tumblr,jer izgleda samo kao da je sve pocano na njoj,ali sta da se radi,na njoj kao sto vidite su naocare,parfemi,knjige itd.Da ne duzim ( sve imate na slici ).

I poslednja...


Ovdje je vise ukrasen zid nego sama polica...xD.Kao sto vidite na slicina zidu se nalaze neki citati,koji su me odusevili!Ukraseni washi trakom...Naravno,ono sto cete staviti na zid je vas izbor,to mogu biti slike,citati,...
Onda na polici se nalaze:
-Kutijica za nakit,
-Kasica,
-Skoljeke,
-Suncani i obicni sat I
-Naravno moje medalje:)



To bi bilo to sto set ti ce ovog posta,nadam se
da vam se dopao.
Do sledeceg posta:))
KISSES<3333






32 коментара:

  1. Predivno. Zaista mi se sviđaju tvoje police. Iako nikada nisam voljela pretrpane police kod mene je uvijek hrpa stvari na njima i koliko god da se trudim da ih smanjim one nekako "došetaju" na policu :D :*

    http://danny991.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. Odlino odradjen post.Odusevljena sam kvalitetom slika i njihovim sadrzajem.♥ Bravo!

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    http://aleksandrascorner.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. Uistinu prekrasno izgleda, ja nikad nisam imala smisla za uredivanje sobe xD

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  4. Wow, ovo izgleda jako cute i definitivno je sve u tumblr fazonu, predivan post zaista


    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Predivno uređeno, i ja sito moram malo izmjeniti svoju sobu kada uhvatim vremena <3

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  6. Potpuno neverovatno, ali najozbiljnije! Ma svaka ti čast za ovo :*
    Inače citati su prepresavršeni, moram i ja uraditi nešto slično. Inače sve police su ti Tumblr, nemoj uopšte da brineš, hahah :)

    mravawishes.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  7. Wooow stvarno prekrasno!
    Pink tonovi, to mi se uvijek sviđa, divno sve izgleda, baš si se potrudila. ☺

    Zapratila sam te. ♥
    IvaFashionDiary

    ОдговориИзбриши
  8. Ne znam šta bih rekla izuzev *PREEETUMBLR*, zaista divno ninice, soba ti je san snova <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  9. Nina draga, soba ti je predivna, zaista sam odusevljena. Vrlo si kretivna i big lajk za to. Zaista si me motivisala da i svoju sobu preuredim.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  10. Prelepo je sve,svaka čast!♥


    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  11. Hello, I'm following your blog on GFC.
    Please kindly follow me back^^
    It means a lot^^
    Thank you

    https://gotchadiary.blogspot.co.id

    ОдговориИзбриши
  12. Nice :)
    Would you like to follow each other? Follow me, let me know on my blog and I follow you :)
    http://astbakay.blogspot.ru/

    ОдговориИзбриши
  13. Predivne police!Najvise mi se dopada prva *-* Divni zaista, bas imas ukusa, samo tako nastavi!

    Kika's blog

    ОдговориИзбриши
  14. Thanks for your nice comment in my blog. I am following you via GFC.
    I can't see you following me. Could you unfollow me and follow me again? thank you dear,
    Awesome post.


    http://thisblogbelongstosabi.blogspot.com.ar/2016/09/modern-muse.html

    ОдговориИзбриши
  15. https://magicworldofpanda.blogspot.hr/ follow her, she will follow u

    ОдговориИзбриши