понедељак, 9. фебруар 2015.

School+Stady...

Ćao,svima!Od kako je počela škola pitam se čemu je svrha svaki dan kontrolni, kontrolni...i šta da obučem u školu, epa ja sam odlučila da napišem post o tome;Imam neke super kombinacije za školu koje ćete u toku posta vidjeti,ali prvo moram da kazem da ja volim da idem u školu zbog drugara i stalno dobijam petice.Ja mislim da se svi lijepo osjećamo kad smo u društvu,a pogotovo kad smo sa školskim drugarim koje znamo dugo,dugo...Preporučila bih vam da na početku školske godine kad vam dođu novi nastavnici ili profesori ostavite dobar utisak.Učite redovno,lijepo se ponašajte i onda će vas taj nastavnik ili profesor zavoljeti.Onda možete da se opustite jer vas neće stalno pitatida odgovarate i malo će vas pitati i da će vam dati petice...dosta o učenju hajde da pređemo na kombinacije koje sam pomenula na početku posta;
Ovo je super kombinacija ako ne pada kiša.

A evo lijepih kombinacija ako pada kiša.
Nadam se da se i vama sviđaju ove kombinacije isto koliko i meni.
Šminka:
 ne ne što posebno  malo labela i maskare.U školu ni nesmijemo da se šminkamo.Ali svi krše to pravilo pa zašto nebismo i mi.












Obožavam BABY LIPS.
Cipele>isto ne nešto pretjerano posebno i nakinđureno da tako kažem.

i evo jedne super kombinacije što bi se reklo sve u jedno.
                                              Hvala svima sto ste izdvojili malo vremena da pročitate ovaj post i hvala                                                                        svima koji vole ovaj blog!
                                                                                 VAŠA:

Нема коментара:

Постави коментар