субота, 14. фебруар 2015.

Nightmares...goodbye!!!

Cao svima!Svi ponekad imamo nocne more,smo ih neko ima cesto a neko rijetko.Ja spadam u grupu ljudi koji rijetko imaju nocne more.Pa sam odlucila da da napisem post o tome kako imati sto manje nocnih mora.Pa ja bih da pocnem.Ja pred spavanje:ne gledam horore ili bilo koji strasni film (jer onda vas mozak dok spavate u vas san unosi nemir i neprijatnost onda vas obuzme strah i to je jedan od nacina kako ce vas dostici nocna mora),razmisljam o nekim smijesnim fotografijama i dogadjajima (jer onda u snu se po mozgu motaju lijepe stvari i najvjerovatnije nece doci do nocne more),pogledaj te neku komediju na TV-u,prije spavanja popijem solju caja da me opusti i smiri,ponekad prije spavanja nacrtam nesto ili napisem da nebih se od energije vrpljila u krevetu.

Mrzim nocne more od njih se nekad jedva oporavim citavi dan.Poslije nocnih mora sam uznemirena.Nemojte da radite ili da gledate nesto strasno prije spavanja ili da mislite na nesto strasno.Zato da vas nebi uhvatila neka stasna nocna mora...Ruzan san nekad moze da utice na vase ponasanje.N.P.R. da ne ucite od straha, da ne mozete da ostanete ni minut sami od straha,da postanete mrzovoljni,da postanete drski...Da se nebi ovo dogodilo i vama kao sto je meni pratite ove savjete.
Od lijepih snova mozete da uobrazite XD,bicete srecni citav dan.Potrudite se da nemate nocne more 
jer takav zivot je vrijedan  zivljenja XD,pa ne stvarno jesam li upravu?Mslim  svako hitio lijepo da zivi.
Nocne more...CAO!!!


Hvala svima sto ste procitali ovaj post!**)
VASA:




Нема коментара:

Постави коментар