четвртак, 19. фебруар 2015.

How to make a cool party?!

Ćao!Svi mi volimo da idemo na cool žurke,ali kad mi napravimo žurku ne znamo da li su se svi dobro proveli.Epa da se to nebi dešavalo ja sam odlučila da napišem post "How to make a cool party?!"Pa ja bih da počnem.
1.Koga pozvati na žurku?
Pozovite društvo s kojim se lijepo slažete i s kojim ste opusteni.
2.Kako započeti žurku?
Žurku možete započeti nekom lakšom igrom(laž,istina,izazov,...),a onda postepeno pojačavati težinu igre.
3.S kim se najviše družiti na žurci?
Potrudite se da svima poklonite malo pažnje da se neko nebi naljutio.
4.Šta spremiti od hrane za žurku?
Valjalo bi da imate neke male kolačiće i malo grickalica.
5.Koje piće da kupite za žurku?
Prije zurke pitajte drugare koje ćete da pozovete na žurku koje piće vole.Nemojte da svakome ispunite želju kupite n.p.r. kokakolu i neki negazirani sok.Kupite nešto što najviše  vole vaši drugari koje ste pozvali.
6.Koju muziku puštati na žurci?
Onu koju svi volite nebitno je samo da je tempo te muzike brz.
U odabiru bilo čega za bilo kakvu vašu žurku u obzir uzmite i svoje mišljenje!!!Obavezno!!!Jer šta je žurka bez domaćinovog/domaćicinog mišljenja!!!

Ovo je za mene jako pozitivan post i nadam se da će vam se svidjeti.
VAŠA:

1 коментар: