среда, 4. март 2015.

My day...

Cao,svima!Ideju za post sta ja radim tokom dana su mi dale osobe koje se stalno dosadjuju,a meni je svaki novi dan kao da sam se ponovo rodila(mnogo zabavan).Svaki zabavan dan je poseban,zato ga treba iskoristiti!Svaki na novi dan je meni drugaciji.Ja moram da imam neki raspored,sta cu da radim tokom dana?Ima ljudi koji neumiju da raspolazu vremenom koji imaju.Zbog toga sam ja odlucila da napisem post o tome.Zpravo napisacu neke rasporede koje ja postujem.
Kada sam prva smjena u skoli(od 7:30 ujutro) koristim ovaj raspored:
-Ujutro se probudim u 6:45,
-onda se presvucem,
-onda se umijem,operem zube...,
-kad to zavrsim onda idem u skolu(obicno oko 7:15),
-onda sam u skoli 11:50,
-kad zavrsim skolu ostanem petnestak minuta ispred skole i igram  se,
-onda se vracam kuci,
-kad stgnem kuci operem ruke,
-pojedem voce,
-gledam TV,
-radim domaci,
-rucam,
-onda na blog,
-poslije kontrolisanja bloga i pisanja postova ako ne pada kisa idem napolje da se igram,
-kad se vratim kuci ponovo operem ruke,
-presvucem se za trening,
-veceram,
-idem na trening,
-kad se vratim kuci poslije treninga istusiram se,
-pnovim lekcije,
-popijem caj,
-spremim knjige,
-operem zube stavim protezu
-a nakon svega toga idem da spavam...i onda sve ispocetka.
Kada sam popodnevna smjena(od 13:15) slijedim drugaciji raspored:
-probudim se oko 10:30,
-umijem se,
-doruckujem,
-operem zube,
-blog ili idem kod drugarice/druga,
-gledam TV,
-rucam,
-spremim knjige,
-obucem se,
-idem u skolu od 13:15 do 17:30,
-poslije skole takodje ostanem petnestak minuta da se igram s drugarima,
-onda idem kuci,
-kad stignemm veceram,
-spremim se za trening,
-pa idem na trening,
-kad se vratim istusiram se,
-popijem caj i radim domaci,
-operem zube i stavim protezu
-i na spavanje...pa sve ispocetka.


Znam dugacak post,ali super barem ja tako mislim.To su bili moji rasporedi(sta je sve radim tokom dana).Svi treba da imaju barem jedan raspored.Da bi se lijepo organizali tokom dana.
Hvala svima sto ste procitali ovaj post;)
                                                              VASA:


4 коментара: