петак, 27. март 2015.

#TRUTH#(2)

Cao,ljudi!Kao sto sam rekla da imam seriju postova pod nazivom #TRUTH#.A sada slijedi drugi post pod nazivom Sta ja to volim?!Ovakve bi stvari svi ,,normalni" ljudi  morali da vole.Pa ja cu krenuti sa postom.
Kakve osobe ja  volim?
Pa, volim iskrene,zabavne,smijesne,opustene,dobronamjerne,vaspitane,interesantne,kreativne,...osobe.Ja  takodje volim i pametne ljude.Npr.neko kaze nekome baci se s mosta i taj neko se baci...mislim stvarno,ko bi volio takve ljude.Takodje volim i osobe koje su otvoreneLjudi koji samo pricaju on|ona svidja(previse pricaju o svojim tajnama),su mi malo previse otvoreni,mislim da niko osim vase majke pa cak ni ona ne bi trebala da zna tajnu a kamo li svi u vasoj blizini.
Koju muziku ja najvise volim da slusam?
Pa,rekla bih:pop,stranu,rok,domacu...A evo  imena  mojih omiljenih izvodjacica strane muzike:Ariana,Rihanna,Shakira...A domace:Severina,Milice,Gordana-Goca,Jelena,...
Koju boju najvise volim?
Najvise volim ljubicastu boju.Crvena boja mi lijepo stoji,i crna,i plava...
Koji mi je omiljeni telefon?
Samsung galaxy S5,Iphone 6+,...
A,umalo da zaboravim sportove...
Moji omiljeni sportovi su kosarka i tenis(volim i da plesem ali tto  nije sport).
Kakav sam djak i koji  su mi omiljeni predmeti?
Ovako, skroz sam odlican djak.Moji omiljeni predmeti su:
-maternji,
-Engleski,
-fizicko...
Eh,moji omiljeni gradovi su:Paris,London,Berlin,Dubai,Bec,Barcelona,...

Ljudi koji samo pricaju on|ona svidja,su mi malo previse otvoreni,mislim da niko osim vase majke pa cak ni ona ne bi trebala da zna tajnu a kamo li svi u vasoj blizini.

To je odprilike to sto nise znali o meni...Vidimo se, do sljedeceg posta:CAO!
                                                            VASA:
 

Нема коментара:

Постави коментар