субота, 7. јануар 2017.

Winter Morning Routine

Hristos se rodi!Zelim vam puno zdravlja, srece,ljubavi i da svako   od vas postane sto bolji i popularniji blogger u ovoj 2017-oj godini.  (U koliko slavite,danas je Bozic.)
Dakle, razmisljala sam o tome da promijenim izgled bloga,sta vi mislite,napisite u komentarima.Dodala sam i kartice nadam se da vam se dopada, takodje u komentarima napisite sta po vama nedostaje na mom blugu, sta vam se ne svidja, jer razmisljam da ga malo uradim, pa mozda i prihvatim vasu kritiku i korigujem ono sto vam se ne dopada.
A za danas sam vam pripremila Winter Morning Routine.
Pa krecem...


Prva stvar koju uradim,kada se probudim, jeste to da se malo izlezavam po krevetu uzmem telefon pogledam sta ima na blogu i sl.(To ne traje dugo mozda svega par minuta.)Onda procitam poneku stranicu knjige ako stignem(trenutno citam ,,Ljetnji brodolom"-Keti Hopkins).Pa ustanem iz kreveta obucem se i operem zube,umijem se i sve to sto je potrebno (uobicajeno).Onda doruckujem to je obicno neki sendvic,jaje ili tako nesto.Posle svega toga mi bude dosadno i ne znam sta da radim (u ovom slucaju sam fotografisala nesto).


Posle toga uzmem lap-top i gledam nesto kako za blog kako nesto sto me tada zainteresuje,poneka je to neko od youtube-ra,ponekad neko od bloggera ponekad iskljucivo moj blog (pozabavim se postom i sl.)...Kasnije izadjem napolje sa drugovima i drugaricama prosetamo ili odemo na basket i sl.


To bi bilo to sto se tice routine,a i samog posta,nadam se da vam se dopao i ne zaboravite da komentarisete ono sto sam vam napomenula na pocetku posta...
P.S.Sve slike su moje nadam se da vam se dopadaju.



3 коментара: