четвртак, 5. јануар 2017.

I am back II My case

Kao prvo,zdravo svima!
Evo me opet...Nije me bilo dugo, zbog skolskih, a i nekih drugih obaveza,koje su bitne i neizbjezne koliko i skola.Izvinite.Ali to je  sad nebitno jer sam se ponovo vratila...Drago mi je sto sam pronasla vremena (na raspustu sam) da se vratim blogu, jer je blogovanje za mene nesto nestvarno.
A sada da predjem na danasnju temu...Dakle, kao sto mozete primijetiti u naslovu (mislim da vecina vas zna za njega) u pitanju je sajt My Case .Na njemu se prodaju maske za telefon.Mozete poruciti napravljenu,a mozete i da napravite svoju.Takodje ukoliko vi pravite svoju masku da odaberete da li ce da vam bude silikonska ili ona tvrda plasticna.Posto nikad nisam porucivala sa njega jos uvijek ne znam kako funkcionise.
Ja sam odlucila da vam u ovom postu pokazem kakve sam pronasla maske i kakve sam napravila a vi mi u komentarima napisite koje 2-3 se vama najvise dopadaju i koje po vasem misljenju treba da porucim i mozda vi pronadjete inspiraciju za svoju ili porucite takvu.Posto su trenutno novogodisnji praznici ipak se necu bazirati samo na njima.I da SRECNA NOVA GODINA, I BOZIC(u koliko slavite).

1.Prva kao sto vidite na slici jeste napravljena od vise slika koje u meni bude jake uspomene.I zato sam htjela da ih stavim na masku, sto sam i ucinila.
2.Druga je vezana za raspust, jednostavna je meni 
 simpaticna,nadam se da se i vama dopada.
3.Treca po redu jeste u winter fazonu na kojoj pise ,,Let it snow".Jako mi se dopada jer nije prekicasta.Sve mozete vidjeti na slici necu da duzim.
4.Ova maska je neobicna i zato mi se dopada ostalo vidite na slici.

5.Peta mi je onako simpaticna nije u summer fazonu iako tako izgleda (zbog natpisa).Sve mozete vidjeti na slici.

 I to bi bilo to sto se tice ovog posta nadam se da vam se dopada.








6 коментара:

  1. Predivne su maskice,najviše mi se svidja treća 💖😍!

    outfit post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Meni su najljepše 3., 4. i 5.
    My case ima stvarno super maskice, ali ja na žalost ne mogu naručivati na njihovoj stranici :)

    myfirsttextvm.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  3. Ja već dugo razmišljam da poručim neku masku sa njihovog sajta jer ih i sam možeš dizajnirati, a cena im nije velika. :)
    Od ovih, meni se najviše dopada prva, jer ima sentimentalnu vrednost, i treća, jer je baš u winter fazonu. :) <33

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Maskice su divne i ja sama već jako dugo želim te mycase maskice, ova let it snow mi je najljepša *.*

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Sve maskice su sjajne. :) Najviše mi se dopada treća <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  6. Meni su najljepse 1,2,4 maskica,ja nikad nisam narucivala od njih,nadam se da cu nekada narucuti :)
    Super post,drago mi je sto si se vratila,jedva cekam tvoje nove postove :)

    Mi smo nove blogerice i puno bi nam znacilo da nas zapratis,mi smo tebe vec :)

    sweet-girls-em.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши