субота, 24. јануар 2015.

Sta nositi ove zime?!

Zdravo svima!Ja bih da sto prije predjem na pos jer sam veoma uzbudjena! :)
Ove zime mnogo je stvari moderno,a u vecini su:

-Kape,one sa kicenkama su preslatke!I veoma moderne,takodje duge kapice svetlijih boja.Svjetljih zbog toga sto je zima tmurna,i dobro je da unesemo malo svjetlijih boja :)
takodje odlicni su isalovi.Kod mene su aktuelni oni oker i kafenkaste/braon boje.Oni su zaista moderni i topli!salove svako voli da nosi.Postoje razicite vrste.Oni oje nam ispletu nase bake,oni koje mozemo kuiti u prodavniici i jos mnogii...Po meni su naljepsi oni rupicasti svjetliji.
-Dzemperi;
Ne samo zato sto su dzemperi slatki i topli,nego postoji mnogo razlicitih.U bojama,sa zivotinjskim printom,oni cupavi i debeli,ja ih iskreno obozavam i idu uz svaku kombinaciju.Bilo da ga obucete sa trenerkom,farmerkama ili cak suknjom,izgledace slatko!Zbog toga ih svima preporucujem.Komotni su,udobni,a uz to slatki!

Hvala svima,koji su izdvojili vremena da procitaju ovaj post...I hvaa sto olite moj blog!
Vasa:

Нема коментара:

Постави коментар