субота, 24. јануар 2015.

ANIMALS ARE COOL!!!

      Cao,svima!Mnogo sam srecna i uzbudjena,zato bih  htjela odmah da predjem na post!
       Ja obozavam zivotinje!One u meni unose toplinu i radost.Moje omiljene zivotinje su:
  -psi,
  -zecevi i
  -ribice.
        
Psi su jako poslusni,umiljati,druzeljubivi i preslatki.Ne samo sto slusaju vlasnika nego ga i cuvaju.
Uvijek su uz tebe.Oni su takodje jedna od najljepsih stvorenja na svijetu.
Moje omiljene rase pasa su:
-Mops,
-Boo,
-Vucijak...
                                                                           
OVO JE MOPS
   OVO JE BOO                                                                                                               

OVO JE VUCIJAK

Kad pogledam nekog zeca obuzme me njegova slatkoca i njegova toplina.Meni su najljepsi PATULJASTI ZECEVI LAVLJA GLAVA.
KAO STO JE OVAJ.
MOJE OMILJENE RIBICE SU  BLACK MOLLY.        


Hvala svima sto ste izdvojili malo vremena da pogledate ovaj post!                                    
VASA: 

Нема коментара:

Постави коментар